דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / גלאי של ה"נקודות שבלב"

גלאי של ה"נקודות שבלב"

שאלה: מה צריכה להיות התוצאה של הלימוד לפי השיטה האינטגרלית, ברגש ובשׂכל עבור 99% ועבורנו?

תשובתי: כשאנחנו מלמדים את השיטה מ"אני" ל"אנחנו", צריך להבין, שבזה אתה יוצר אצל האנשים ללא "נקודה שבלב" את אותו מגע כמו לעצמך. רק שהם לא מרגישים את ההתקדמות הזאת קדימה בצורה כזאת חדה כמוך.

אך, בכל מקרה, זה יתגלה בהם. כי לכולם קיימת "נקודה שבלב", כולם באים מהבורא! כולנו מהווים רסיסים של כלי אחד, שנשבר למיליארדי חלקים, ולכן ה"נקודה שבלב" אצלם נמצאת עדיין עמוק בפנים, במצב של הסתרה.

לכן, בעזרת הרצאות, לימודים, סדנאות, אתה כל הזמן נותן להם אנרגיה, שמגלה בהם את ה"נקודה שבלב", כמו תמונה על נייר צילום שמוכנס למכשיר לפיתוח תמונות. הם פתאום יתחילו להרגיש את זה.

בקרבם יופיעו כאלה אנשים, שפתאום יימשכו לידע יותר פנימי וירצו יחד איתנו ללמוד את חכמת הקבלה. ויהיו כאלה שלא ירצו, אבל ירגישו מתוך החיבור שמופיע בהם איזה כוח חיות שמחזיק אותם, נותן להם רוח אחרת לגמרי, רמת קיום שונה.

מה שנוגע לך, בזה אתה בונה את הכלי הכללי. 99% מהאוכלוסייה נכללים באותה המערכת כמוך, אף על פי שלא מבינים, לא מרגישים את המערכת הזאת, ואילו אתה מתחיל בצורה יותר ויותר ברורה להרגיש אותה, מפני שדרכך נעשית ההעברה של האנרגיה העליונה, של האור העליון.

מתוך הקורס "יסודות הקבלה",  26.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
99% מהאוכלוסייה וחוקי ההמרה
תפקידו רב הערך של התרגול
האדם שבאדם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest