דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / גלאי של הכוח העליון

גלאי של הכוח העליון

שאלה: אם אין לי כוח לעבוד בהפצה, אז איך אני צריך להתקשר לחברים כדי לשאוב מהם את הכוחות הללו?

תשובתי: מנקודת המבט שלך, זו פעולה על-טבעית, שהיא נמצא מעל למסגרות של הטבע. אתה בעצמך אף פעם לא היית חושב על החברים, לא רואה בזה שום תועלת אגואיסטית. אם הייתי יכול להרוויח עליהם, מצליח, אם בהם היו תלויים הבריאות או הכסף שלי, אז ודאי שהייתי מייד מתעורר ומתחיל לחשוב על החברים. אבל מפני שכאן מדובר על איזו שהיא פעולה על-טבעית, אז אתה צריך לצייר לעצמך מערכת שלמה אחרת לגמרי.

תכונות רוחניות יכולות לבוא אליך רק מלמעלה, כלומר מכוח ההשפעה. אתה צריך את הכוח העליון, כוח ההשפעה, שיבוא אליך וישנה אותך, ואת הכוח הזה אפשר לקבל רק ממרכז הקבוצה. בהתאם לטבע של כוח האור, בעולם שלנו מותאמת לו רק צורה אחת ויחידה, שזה הגלאי הזה שמסוגל לגלות אותו, וזה החיבור בין בני האדם, בהשתוות הצורה ביניהם, שהם ביניהם שווים ומחוברים, הרוצים לגלות את הכוח הזה.

חיבור כזה אתה תמצא במרכז הקבוצה שלך, אם אתה תיכלל שם בכל השׂכל והרגש (הלב) שלך, במאמץ ובריכוז שלך. תשדל לתאר, איך במרכז המדומה הזה מתחברים כל החברים, כל הלבבות. אתה בינתיים לא יכול לתאר אותו לעצמך באופן "וירטואלי" כי עדיין אין לך כלֵי קליטה לתפיסת והרגשת המציאות הרוחנית. לכן פשוט תתאר לעצמך, שכולם כאילו מתאספים יחד בכוונה אחת למשוך את המאור, שיחבר בינינו ויגלה לנו את הכוח העליון.

ובתוך הגילוי הזה, אתה כבר בתת הכרה מתאר לעצמך את העולם הזה, את העולם העליון, התעלות מעל המוות ואת החיים הנצחיים, לידע, לשׂכל ולרגש שהם ללא גבולות. כל זה נכון. אתה כבר מתאר לעצמך את המציאות הנכונה, שבה כולנו מחוברים יחד. אתה גם כן רוצה להיות מחובר ביניהם, כדי להיות גם כן תחת השפעת אותו המאור שמשפיע עלינו דרך החיבור בינינו, מאותו המרחב הרוחני הנעלם והאין סופי.

החיבור בינינו, זה כמו איזו עדשה מרכזת, שיוצרת איזה פתח כחודו של מחט, שאותו הכוח העליון חודר לעולמנו ומשפיע ומשנה אותנו.

אתה צריך כל הזמן לתאר לעצמך את התמונה הזאת ובאופן כזה אתה תתחבר עם הקבוצה. אתה כבר תרצה להרגיש את החברים, לשמוע אותם, להתכתב איתם, תתחיל לחפשׂ איפה הם נמצאים, כדי להצטרף אליהם באיזו שהיא צורה, להתקרב אליהם. העיקר, זה להגיע להרגשה, שאתה חייב בצורה פיזית ונפשית להיות כמה שיותר קרוב אליהם.

מתוך ההכנה לשיעור, 16.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אזור מתח גבוה במרכז הקבוצה
ברגע הקריטי תיפתח נשימה שנייה
כיצד לקבל כוחות שאינם נמצאים בי?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest