דף הבית / חינוך, ילדים / גינה קטנה יכולה להאכיל את כולם

גינה קטנה יכולה להאכיל את כולם

ידיעה: החקלאות המודרנית, אפילו עם ההישגים של ההנדסה הגנטית, הינה מיושנת. פרויקט Pronutria יאפשר לייצר כמויות גדולות של מזון חלבון על חלקת אדמה קטנה, לייצר מוצרים בטוחים באיכות גבוהה עם השפעה מינימאלית על הסביבה. אור השמש, הפחמן הדו-חמצני, החנקן והמים משמשים כחומרי גלם.

ניתן להתקין מפעלים לייצור תרכיז חלבון מסוגים שונים באזורים שונים של כדור הארץ, הם יהיו דומים לתחנות כוח סולאריות מודרניות: שורות של פנלים שבתוכם מתפתחים תאים פוטוסינתטיים שמייצרים מגוון רחב של חומרים מזינים.

התייחסותי: המשבר מתרחש במדינות שבהן יש מספיק מזון לאוכלוסייה שבאופן כללי אינה גוועת ברעב! הטכנולוגיה יכולה לפתור את כל הבעיות הנוכחיות של המין האנושי, אבל בלתי אפשרי לפתור כמעט אף בעיה לפני שאנחנו נתקן את האדם – שהוא יפסיק לשאוף לדכא את האחרים וישאף לתמוך בהם כמו בילדים שלו.

עד שהטבע האגואיסטי של האדם (תכונתו לדכא את האחרים) לא ישתנה, המשבר באדם שמנוגד לטבע (לתכונתו להשפיע ולאהוב) רק ילך ויתרחב. המשבר הזה, מכיוון שהוא כללי, לא יאפשר לנו לפתור אף אחת מהבעיות שלנו. לדוגמה, למרות השפע הכללי שבעולם, מחצית מהאנושות תגווע ברעב.

ידיעות קודמות בנושא:
תזונה: המנה הטבעית
קללה של שפע חסר תועלת
ארוחה מהמדפסת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest