דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / גילוי של ריקנויות חדשות, גילוי של הלב

גילוי של ריקנויות חדשות, גילוי של הלב

כנס סנט פטרבורג, שיעור מס' 5

שאלה: דבר מאוד חזק ועוצמתי שאותו למדנו בכנס, זה להסתכל יותר ויותר זה על זה. אז מתגלה שאתה מוצא בחברים שמחה עצומה, ואילו בתוכך ריקנות.

תשובה: זהו דבר נהדר! מתגלות ריקנויות חדשות. אין שום דבר ישן. זה לא אותו הדבר כמו שהיה קודם לכן, ואני שוב "אוכל" את עצמי ומרגיש כמו לפני חודשיים או שנתיים או לפני 20 שנה. תחכה, יש לך עדיין ותק קטן, אתה עוד תאמר: "את זה כבר עברנו לפני 15 שנה, ואת זה לפני 20 שנה".

כל מדרגה, זה עשר ספירות. הן מסתובבות בנו ואתם תרגישו כאילו שלא קורה שום דבר. הכול אותו הדבר! אפילו כשמתרחש גמר התיקון, אז מתגלה שהכול נשאר כפי שהיה, רק שהשתנה היחס של האדם כלפי הכול, ולכן הוא רואה עולם חדש, הוא עולה מעל לחיים והמוות, מעל למהירות האור.

ואותן הריקנויות שמתגלות, זה נפלא. אני לא מבין למה לבכות עליהן. כאשר אני מתחיל להרגיש שאני קטן יותר מהאחרים, איזה כוחות יכולים להופיע בי עכשיו, שאני מתקרב לחברים! באיזו מהירות אני רץ אליהם רק כדי להיכנס לתוכם, ללכת לאיבוד ביניהם – מה יכול להיות טוב יותר ממתנה כזאת?! ואיך אפשר עוד לנער אותך?

שאלה: אין דבר יותר נפלא מזה, רק הבעיה היחידה שהקרום מהלב לא יורד…

תשובתי: זה שעכשיו אתה הרגשת את ההתרחקות היותר גדולה שלך מאחרים, עד כמה החברים מקושרים ביניהם, נאמנים וקרובים זה לזה, ואתה לא, זה אומר שהקרום כבר ירד, לפחות איזו שיכבה ממנו.

יש כזאת אִמרה: "תוריד שבע שכבות של עור". זו הרי לא סתם אִמרה. הכוונה היא לשבעה קרומים כלפי "ז"ת דפרצוף" (ז' הספירות המקבלות).

הקרומים יורדים בהדרגה זה אחר זה והודות לכך מתגלה הריקנות שאותה אתה מתחיל להרגיש בתוכך בהשוואה לאותה הכוונה הכללית הגדולה, אותו התענוג, הרצון, ההשתוקקות שיש לחברים שלך. אתה מרגיש שיש שם חיים, משהו רותח ומבעבע שם. ואילו בתוכך אתה מרגיש ריקנות קרה, אפלה. וזהו גילוי של הלב. בהדרגה הלב שלך מתגלה, הקרום יורד ממנו. צריך לשמוח בזה.

מתוך שיעור מס' 5 בכנס סנט פטרבורג, 14.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לעורר השראה והתפעלות אצל החברים
ניתוח לב פתוח
לב מומס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest