דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בתוכך כבר גדל אדם קטן

בתוכך כבר גדל אדם קטן

כאשר אנחנו מגיעים לדבקות עם הבורא העבודה אינה מסתיימת. ברגע הבא אנחנו שוב נמצאים במצב שבור. אחרי שאנחנו עוברים "מחסום" ומגיעים לדבקות עם הבורא, אנחנו שוב נופלים, מרגישים שנאה, דחייה, אכזבה – אחרת, אי היה אפשר להמשיך את התיקון.

אחרי ה"מחסום" האדם נופל למצבים יותר גרועים מאלה שאנחנו עוברים היום. המצב שלנו היום הוא הכי חלש, ללא עליות וירידות אמיתיות, פשוט דורכים במקום – מילימטר קדימה, מילימטר אחורה.

אנחנו דומים לתינוקות שמקבלים טיפול מלא וסובלים רק מדברים פשוטים ביותר: מקור או חום, מטעם לא רגיל של אוכל. בינתיים אנחנו מפונקים כמו תינוקות. אבל אחר כך יטילו עלינו עבודה רצינית.

"אחור וקדם צרתני", הכול בא ממנו. אבל אני חייב לגלות את זה. זאת העבודה שלי. צריך לגלות שכל העולם זאת תמונה שהבורא צייר כדי שדרכה אני אגלה אותו, בכל דמות, בכל ניואנס.

בכל התרשמות שלי מהעולם אני חייב לגלות את הבורא. אין שום אפשרות לגילוי הבורא אם לא תהיה בינינו הסתרה שדרכה אני אבחין בו. ההסתרה חייבת להפוך לגילוי, כמו אותיות שחורות על רקע לבן.

לכן צריך להודות על הרע כמו על הטוב – אלה הן אותיות העבודה שלי. תנסה ותראה שאתה בהדרגה מקבל רגשות כאלה, בתנאי שאתה משתדל, עושה מאמצים.

ואם זה ייקח לך 15 שנים, זה לא נחשב לפיגור בהתפתחות. הרי, אנחנו יודעים שילדים קטנים מתפתחים מהר מאוד בשנים הראשונות של חייהם, הם עוברים מצבים רבים. אבל הם לא מבינים את השינויים שהם עוברים ואחר כך לא זוכרים אותם.

כך גם לנו נראה ששום דבר לא קורה, אבל בתוכנו מטיפת הזרע הרוחנית כבר גדל אדם קטן. אבל בינתיים הוא עדיין לא יכול לעבוד עם הכלים שלו בצורה מודעת – לזה אנחנו עכשיו מגיעים. והדבר העיקרי שעוזר להתבגרות מהירה זה טיפול בקהל החיצוני.

מתוך שיעור על המאמר "אחור וקדם צרתני", 14.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הרוכב מוביל את הסוס לפי רצונו
בעולם הלבושים של הבורא
התשבץ

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest