דף הבית / כללי / בתוך "מחשב" הרוחני

בתוך "מחשב" הרוחני

שאלה: לטענת היסטוריונים האנושות התפתחה בתהליכים אבולוציוניים באופן לא מודע. הם מתארים תרבויות וקובעים מנהגים על סמך עצמות שנחשפו מלפני עשרות אלפי שנים. האם מידע כזה עשוי להועיל לאדם להתקדמות רוחנית?

תשובתי: בשום צורה. תחילה על האדם להשיג גילוי רוחני במידה מסוימת, להתחיל לחקור כיצד באמת תופסים את הרוחניות, ולהבין מדוע הרוחניות מתגלה ומתפתחת בנו בממד של זמן ומשתתפים רבים למרות שהעולם העליון הוא עולם של כוחות.

שאלה: אם כך, לשם מה הבורא מגלה לנו מידע מהעבר?

תשובתי: תאר לעצמך שאתה נכנס לתוך מחשב וקולט את המידע בצורה ספרתית לפני שהוא מוצג על גבי המסך באמצעות תמונות, מוזיקה, הרגשות ואפילו ריחות.

כשאתה סופג דרך התכונות הפנימיות שלך את המידע שבמחשב, אתה תופס את המציאות האמתית, אבל אם אינך יכול לקלוט את המידע שרשום במחשב דרך תכונותיך הפנימיות, אז אתה קולט את המציאות כפי שהיא מוצגת על גבי המסך. התפיסה המוגבלת והחד צדדית שלך, מצריכה שימוש בתמונה ומקשים עם אותיות ומספרים, אבל אם היית בתוך הזיכרון של המחשב, לא היה לך צורך בשפה של תמונות ומילים.

נניח שההבדל בין התפיסה בעולם שלנו לבין התפיסה בעולם הרוחני, הוא שבעולם הרוחני אתה נמצא בתוך המחשב ומהווה חלק ממנו, מנהל אותו וקורא ממנו באופן ישיר, אבל כל עוד לא השגת זאת, אתה נמצא במציאות הגשמית.

שאלה: האם כשאשיג רוחניות אוכל לנהל את התמונה שתתגלה בגשמיות?

תשובתי: בוודאי, וזה יקרא שאתה רואה את העתיד.

שאלה: נניח שכולנו מנהלים את המחשב, האם לכל אחד מאתנו יש תמונה משלו?תשובתי: לכל אחד יש תמונה משלו, הווה, עבר ועתיד.

שאלה: האם כל אחד חי בעולמו ואין דבר משותף בינינו?

תשובתי: למרות שאנחנו קשורים הדדית ומהווים מערכת אחת יחידה, לכל אחד מאיתנו קיימת בחירה חופשית משלו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 12.8.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest