דף הבית / משבר עולמי / בשם ה"אהבה" ליהודים

בשם ה"אהבה" ליהודים

דעה: תוך יום אחד ארגון החמאס הוצא מהרשימה של ארגוני הטרור והפרלמנט האירופאי אימץ הצהרה בתמיכתה של המדינה הפלסטינאית. בכך שמאשימים את ישראל, עמֵי אירופה משתחררים מרגשי האשם של רצח עָם. תהליך כזה של "טיהור".

אם מדינת ישראל מבצעת פעולות "נאציות" ביחס לפלסטינאים, אז הפשעים הגרמניים והאירופאים שלהם כבר לא כל כך מפלצתיים. שני סוגי שירות במחיר אחד: "טיהור" מאשמה ואנטישמיות ישנה.

במקביל, באירופה גדל המשקל של קבוצה בעלת כמה מיליוני מהגרים מוסלמים, שהפכו למשאב אלקטוראלי עבור פוליטיקאים מקומיים. הם מכתיבים פוליטיקה אנטישמית ואנטי ישראלית למפלגות השמאל, שמעוניינות בקולות שלהם.

ופוליטיקאים ישראליים שמאלנים, שסובלים מתסביכי הגלות, לוקחים על עצמם את האשמה שמוטלת על ידי אנטישמים אירופאים, וכך הם מצדיקים את הרוע האירופאי, בזה שיוצרים לו אליבי.

תגובתי: ובכל זאת, היהודים הם האשמים! מפני שרק בהם תלוי, כל מה שמתרחש בעולם! מפני שרק להם יש בחירה חופשית לשנות את כיוון ההתפתחות של האנושות. היהודים חייבים להבין ולהעריך בצורה נכונה את המתרחש, הם עדיין מסוגלים לשנות את ההתפתחות של העולם מכיוון של מלחמת עולם לכיוון של עולם טוב לכולם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest