דף הבית / בשביל מה לאחד אגואיסטים?

בשביל מה לאחד אגואיסטים?

שאלה: בשביל מה לאחד אגואיסטים? זה הרי מקור כל הרע.

תשובתי: אנחנו בשום אופן לא מאחדים אגואיסטים. אנחנו מאחדים בקבוצות קטנות רק אנשים שיש להם "נקודה שבלב". אלה אנשים שמוכנים לחפש את משמעות החיים ולהקריב את זמנם ומאמציהם כדי למצוא אותה, מפני שרע להם ללא הבנה של משמעות החיים. כאלה אנשים אנחנו מושכים, יוצרים מהם מעגלים קטנים, מה שנקרא "עשיריות" ונותנים להם שיטה שעוזרת להם לבטל את עצמם בתוך העשיריות ולהתאחד בצורה כזו שיתחילו להרגיש ביניהם את הבורא.

העשירייה מהווה חיישן, חוש רוחני חדש שבתוכו הם יכולים להרגיש את תכונת ההשפעה והאהבה, שנקראת בורא. לכל יתר בני האדם אנחנו לא עושים תעמולה ולא מחייבים אותם. הדבר היחיד שאנחנו רוצים זה לתת להם את הידיעה שכל הבעיה שלנו ושל העולם, זה העדר של איחוד.

אנחנו לא מדברים איתם על העולם העליון ועל הכוח העליון, אלא פשוט מסבירים שעליהם להתארגן ביניהם נכון, ואז העולם יהפוך להיות טוב יותר. אחרת בני אדם בעולם יתחילו להשמיד זה את זה. אנחנו משתדלים ליצור עשיריות מבני אדם שמעוניינים לגלות ולדעת את משמעות החיים, להשיג אותה. ואת יתר בני האדם לאסוף במסגרות חברתיות טובות כדי ללמד אותם בהדרגה, כיצד לחפש ולמצוא בקהילות אלה מצבים יומיומיים טובים. לא יותר מזה, מפני שבינתיים לא נולד בהם רצון רוחני. אלה, שכבר הופיע בהם רצון לרוחניות, כלומר הם כבר מרגישים את הנקודה שבלב, צריכים להגיע אלינו.

מתוך שיעור וירטואלי, 18.12.2016

 

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest