דף הבית / אקטואליה / ברק אובמה בעד התאסלמות של ארה"ב

ברק אובמה בעד התאסלמות של ארה"ב

 

הערה: נשיא ארה"ב, ברק אובמה, אמר בהופעתו בפני נוער אנגלי: "בעולם הכול משתנה כל כך מהר, שנוצר פיתוי לעצב מודעות עצמית, כמו לחבר בשבט אשר מקנה ביטחון ומשמש מגן בפני כל השינויים, אך לדעתי דווקא לפיתוי הזה צריך הנוער להתנגד". הנשיא התייחס ליוצאי אפריקה, המזרח התיכון, צפון אירלנד, בורמה, שאותם, לדעתו יש לקבל באמפטיה. הנשיא הדגיש, שהוא לא מקבל בני אדם שמעוניינים להרגיש עליונות על ידי חלוקת העולם ל"הם" ו"אנחנו". יוצא, שאובמה קורא לאיחוד.

תגובתי: נכון, אבל רק תחת חסותה של ארה"ב. ואיך אפשר אחרת? מישהו צריך לנהל את המצעד! מנקודת מבטו של ברק אובמה זו כמובן ארה"ב. המפקדים על המצעד יהיו אלה שאותם הוא מושך ומביא לניהול ויישוב של ארה"ב, כלומר לא אלה שייסדו את אמריקה. האבות המייסדים שלה היו אנגלים, אירים, גרמנים, שהניחו יסוד נכון של המדינה, ואילו אובמה רוצה לשנות את כל זה. מה יש להסתיר, הרי לפי דעתו ארה"ב צריכה להפוך למדינה מוסלמית. הוא הגיע כדי לשנות אותה, ולכן לפחות עד סוף כהונתו שערי המדינה יהיו פתוחים לרווחה לצורך יישובה באוכלוסייה ערבית קיצונית פעילה.

שאלה: אם מדברים על הכוח העליון שמחזיק בידיו לב שׂרים ומלכים, מה המטרה של הכוח העליון בכך שהוא מניע את אובמה דווקא באופן הזה?

תשובתי: המטרה של הכוח העליון להראות לנו שלא נוכל לחיות ולשרוד תוך הישענות על איזו פילוסופיה של העולם: דתית, אנגלוסקסית, אסייתית, אפרו-אמריקאית, או מוסלמית. אנחנו נצליח רק אם נתחיל להתאחד מעל לכל הפילוסופיות, מעל לכל מה שמפריד בינינו. לארה"ב "מוזרקת" אוכלוסייה מוסלמית כדי ליצור ניגודיות עצומה בתוך החברה, שבעקבותיה, מתוך חוסר היכולת להמשיך בכזאת התפתחות, יהיה עליה להגיע למסקנה שלבני אדם אין מוצא אחר מלבד איחוד.

שאלה: אתה נוהג לומר שדבר לא יצליח אלא אם כן יגיע למבוי סתום. האם נוכל לנסות לצאת מהמצב שנוצר בעזרת השׂכל?

תשובתי: בוודאי שלא. אפשר לראות מה מתרחש באנושות! האם היא יכולה להשיג משהו בעזרת השׂכל? אפשר למצוא מוצא רק מתוך מבוי סתום, ואם זה לא יעזור, אז מתוך הפיצוץ הגדול שיגיע אחריו, למשל פיצוץ של נשק גרעיני. בהחלט אפשרי שבמקום כלשהו תתפוצץ פצצת אטום, ואז אף אחד כבר לא יוכל לעצור זאת ותתחיל תגובת שרשרת. עד לרגע מסוים הפחד מחזיק אותנו, לאחר מכן השׂכל מפסיק לעבוד, ונעלם ההיגיון הבריא. אלה שישרדו, בעקבות הייסורים העצומים שיעברו, יבינו שצריך לבנות את האנושות לפי עיקרון אחר, למעלה מהטבע שלה, ואילו הטבע שלה הוא רק מקפצה. בזה הכול יסתיים.

אני מקווה, שיהיו לנו מספיק כוחות לשמוע את מה שאומרים המקובלים. לא שנחכים בעצמנו, כי במצבנו הנוכחי אין לנו את השׂכל הדרוש, אלא שנקשיב למקובלים שהשיגו את כל תוכנית הבריאה עד סופה. הם כבר עברו אותה על עצמם ולכן הם מייעצים לנו לא לטעות, אלא ללכת אחריהם בצעדים נכונים וטובים, שבהדרגה משנים את הטבע שלנו להידמות ולהשתוות עם הבורא ולהשגת העולם העליון כאן, בעולם הזה, בחיים האלה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן, 24.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest