דף הבית / הכול על הקורונה / בריאות ורפואה – חלק ו'

בריאות ורפואה – חלק ו'

להרגיש את עצמנו בני אדם

שאלה: האם יכול להתגלות נגיף שיעורר באדם מחלה עקב יחס רע לזולת, ונתחיל לפחד ממחשבות ומפעולות רעות כלפי הזולת מפני שמיד נרגיש זאת כנזק לגוף שלנו?

תשובתי: אני לא חושב שזה יקרה מפני שהטבע רוצה שנתייחס באופן הגיוני, חכם, כבני אדם מבוגרים למעשינו, מתוך הבנת השינויים שאנחנו גורמים על ידם בטבע. אנחנו לא צריכים להשיג זאת דרך מחלות, זה לא ראוי לאדם. הטבע רוצה שנבין את המתרחש, שנכיר בו ונשנה את עצמנו, את כוכב הלכת הקטן שלנו, את העולם הסובב. שנבין שאנחנו חיים במרחב סגור ועלינו לשמור עליו. אז באמת נרגיש כבעלי הבית, כבני אדם.

הערה: תראה כיצד נגיף הקורונה דוחף אותנו לזה. אני באמת מפחד להדביק אחרים. למה? מפני שבהמשך הם יכולים להדביק את הקרובים ואת המכרים שלי. בין אם אני רוצה בזה ובין אם לאו, אני צריך באופן עקיף לדאוג לבריאותם של האנשים הסובבים אותי.

תגובתי: אתה אומר כך. למרבה הצער, אנשים הולכים עם מסכות ועם כפפות בעיקר בגלל שהם פוחדים להידבק בעצמם, לא מפני שהם לא רוצים להדביק אחרים.

שאלה: האם השפעתן של פעולות ומחשבות רעות על בריאותו של האדם לא צריכה להתגלות לאדם מפני שאחרת לא תהיה לו בחירה חופשית? נניח, הוא גרם למישהו נזק ומיד חלה, או חשב משהו רע על מישהו ופתאום מתגלה בו המחלה?

תשובתי: לא, מפני שאז נהפוך לבהמות. צריכה להיות לנו בחירה חופשית.

מתוך תוכנית טלוויזיה "עידן שלאחר נגיף הקורונה", 14.05.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest