דף הבית / המשבר ופתרונו / בקרוב יתחילו זעזועים גדולים בעולם…

בקרוב יתחילו זעזועים גדולים בעולם…

דעה: העולם עומד בפני כאוס טוטאלי, הציביליזציה נכנסת לשלב של הרס עצמי, משאבי כדור הארץ התדלדלו, הניצול של המשאבים הגיע לנקודה קריטית והורס את האיזון הפלנטרי. בתגובה, כדור הארץ מתמרד, איתני הטבע נסערים, התהליכים הטקטוניים והגיאומגנטיים התגברו, האקלים רעוע, מזג האוויר כבר השתנה, האקולוגיה מתדרדרת, אזורים מיושבים הופכים למדבר, מרחב המחייה מצטמצם, והאוכלוסייה הולכת וגדלה. בתנאים אלה, סדר עולמי רעוע לא יחזיק מעמד זמן רב, אנו חיים את השנים האחרונות של השלום.

אנחנו מתקרבים לנקודת מפנה נוספת בהיסטוריה. אסונות טבע, אסונות סביבתיים, רעב ומגיפות יגרמו תהפוכות חברתיות בקנה מידה חסר תקדים. מוקדי המהומות יהיו במטרופולינים תעשייתיים עם ריכוז אוכלוסייה גבוה מאוד. הגירת ההמונים הולכת ומתקרבת. עשרות ומאות מיליוני פליטי האקלים יציפו את האזורים הפנימיים של אירופה ואסיה. גזעים ועמים יתערבבו. התהליך הזה ילווה על ידי סכסוכים צבאיים, אזרחיים, ואתניים. כולם יילחמו נגד כולם. זה יהיה כור היתוך שבו יותכו מדינות, עמים וזהויות.

התייחסותי: תמונה זו, או דומה לה, תבוא לידי ביטוי רק אם האנושות לא תכיר בסיבה היחידה למה שקורה – הטבע האגואיסטי שלה, ולא תגיע להחלטה על הנחיצות לשנות את האגואיזם לאלטרואיזם, את העימות של כל אחד עם כולם – לאיחוד של כולם לאחד שלם.

האיום כלפי כולנו וכלפי כל אחד מאיתנו מצד הטבע והחברה מגיע רק על מנת שנבין את הצורך לשנות את עצמינו. השיטה של החינוך האינטגרלי מסבירה לנו כיצד לשנות את עצמינו. לפי מידת השינוי שלנו, על פי חוק ההשתוות עם הטבע, אנחנו מייד נתחיל לגלות את ההשפעה שלנו, של החברה, של הטבע כחיובית, ונעלה לרמה הבאה של ההתפתחות שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
כדור הארץ יכול לדחות את האנושות
אפוקליפסה היום
עתיד האנושות – להיות או לא להיות?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest