דף הבית / המשבר ופתרונו / בפעולת הטרור בבריסל אשמים היהודים

בפעולת הטרור בבריסל אשמים היהודים

הערה: מוחמד אבריני, אחד משלושת החשודים בפעולות הטרור בבריסל, הצהיר במהלך חקירתו, שאחד מיעדי התקיפה בפעולת הטרור תוכנן להיות דוכן של חברת התעופה "אל-על", כלומר פגיעה באזרחי ישראל. שר המודיעין של ישראל עוד קודם לכן הביע חשד שפעולת הטרור תוכננה כמתקפה על אזרחי ישראל, אך לא האמינו לו. בדיעבד מסתבר שהמחבלים נאלצו לשנות את תוכניתם כאשר הם גילו שבקרבת הדוכן אין קורבנות פוטנציאליים. בעקבות הצהרה זו, הגיוני שיאשימו את היהודים כי בנו ניסו לפגוע, אבל מאחר ולא היינו שם, פגעו באחרים. משתמע מכך שהישראלים אשמים.

התייחסותי: המסר של המחבלים הוא: "ישראל במדיניות שלה מעוררת טרור, שכתוצאה ממנו נהרגים אנשים אחרים. לכן אנו מבקשים מהאירופאים ללחוץ על ישראל להסתלק מאדמה זרה ואז הטרור יפסק". המדיניות הזאת פועלת נפלא, מה גם שהיא תואמת לרצונם של האירופאים. הם לא רוצים לראות שהעם היהודי קיים, ובמיוחד לא המדינה היהודית. בזמן הקרוב נראה כיצד במשותף, יד ביד, הם יצאו נגד ישראל. הסיבה לכך היא שמבחינה פנימית קיימת בקרב אומות העולם שנאה כלפי היהודים על כך שאינם מבצעים את תפקידם ההיסטורי, ואני יכול להבין אותם. היהודים חייבים להתאחד ולהביא לעולם את שיטת האיחוד באמצעות דוגמה שיתנו לאומות העולם. אם היהודים לא מבצעים את משימתם, אז העולם לא זקוק להם ורוצה להשמידם. לעומת זאת, אם היהודים היו עושים זאת, העולם היה נושא אותם בהנאה על כתפיו והופך אותם למורים שלו, זה מה שהעולם רוצה בתת הכרה.

הכול נמצא בידינו, ואין לנו סיבה להאשים את המחבלים או אנשים אחרים. כל אלה שנכון להיום יוצאים נגד ישראל צודקים, מאחר וישראל לא מתוקנת ולא רוצה לבצע את תפקידה. נקווה שעם ישראל בכל זאת יבין במה מסתכמת המשימה ההיסטורית שלו, יחכים, יתחיל להתאחד ויראה לכל העולם דוגמה לאיחוד, שהעולם כל כך זקוק לה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם ד"ר מיכאל לייטמן", 14.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest