דף הבית / כלכלה / כסף / בעיות הדיור השיגו את האירופאים

בעיות הדיור השיגו את האירופאים

Laitman_2011-09_6568.jpg

הודעה: עקב המשבר, חלק מהאירופאים איבדו את בתיהם ואת עבודתם. הנפגעים חיים במחנות אוהלים, בקרוואנים ובמוטלים זולים. אנשים כאלה מכונים "העניים העובדים": הם הצליחו למצוא רק עבודה סוציאלית עם שׂכר מינימום.

בקרוב מספרם ילך ויגדל, כי הממשלות הרי עסוקות בכלכלת האמצעים התקציביים, וזה מכֵה בפעילות הכלכלית ובצמיחה. מי שניזוק במידה הגדולה ביותר מהמשבר בשוק האירופאי, הם הצעירים.

לא רק יוון או ספרד אינן מוכנות לפתרון הבעיות הסוציאליות של המשבר הכלכלי, אלא גם מדינות הרווחה כמו צרפת וגרמניה. צרפת היא מדינה עשירה. אך העניים העובדים חיים בתנאים של המאה ה- 19. הם אינם מסוגלים לשלם עבור הסקה ועבור בגדי הילדים, ולעיתים חמישה אנשים חיים ב- 9 מ"ר.

תגובתי: לצערי, מקצרות רואי של הממשלות ומחוסר של המרוּת הפוליטית, העָם הוא זה שסובל ולא הממשלות עצמן. אך המילים כמו: אינטגראציה, איחוד, אלה הן לא סתם מילים, אלא המצב של החברה! את זה אבות האיחוד האירופאי לא לקחו בחשבון. הם רצו להשיג את המטרות האגואיסטיות שלהם, מבלי שביצעו יחד עם זה שינויים חברתיים.

האיחוד הכרחי מעל לכל הניגודים והסתירות, אחרת "האיחוד האירופאי", שאף פעם לא היה קיים, יקרוס, ובזה יקבור תחתיו את כל אירופה המפותחת. עוד בתחילת קינון האיחוד האירופאי, אני כתבתי, שככדי להגיע לאיחוד דרושים כמה תנאים –

חינוך: כאשר האדם עדיין ללא השכלה, אז מחנכים את הילד על ידי הנחיות, פרסומות, יצירת סביבה נכונה, תרגילים, וזה עד גיל 13. במקביל, אבל בהתאם להפניית החינוך, מקיימים גם לימודים.

לימוד: למידה, הפנמת הניסיון הקודם של האנושות. ובכך מביאים את האדם להשכלה.

השכלה: בהשכלה טמונה דמות העתיד, כלומר, היכולת לחשוב עתידית, לצעוד קדימה.

ידיעות קודמות בנושא:
הדור האבוד? – לא! הדור שהתגלה!
בספרד – יותר מ-5 מיליון מובטלים!
פיתרון לבעיית האבטלה של הצעירים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest