דף הבית / הכול על הקורונה / בעזרת הווירוסים נתקרב לאמת

בעזרת הווירוסים נתקרב לאמת

שאלה: יש אומרים שבזכות האומיקרון תסתיים המגפה, כי הוא ידביק את כולם ונהיה מחוסנים. אחרים אומרים שהוא עומד לגרום לקריסת מערכת הבריאות. מה אתה חושב על גל האומיקרון?

תשובתי: אני לא חושב לכיוון זה ולא לכיוון זה. אינני יודע מה טוב יותר לאנושות, באיזו דרך היא תתחיל לחשוב על עצמה. לכן אם אנחנו מדברים על מספר חולים או מדברים על מספר המובטלים, זה לא מצביע על כלום. אני חושב שהמכה הזו נועדה להרגיע אותנו, שנפסיק לעבוד בעבודות שאין בהן צורך, שנחשוב איך לחיות בצניעות אבל באופן בטוח. אני רואה במגפה הזו היא תרופה.

שאלה: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהאנושות צריכה להתחיל לחשוב על עצמה?

תשובתי: האנושות צריכה לחשוב על מטרת החיים, איך היא חיה, איך תוכל להגיע לחיים מאוזנים יותר כך שבני אדם יהיו קצת יותר מיושבים, יותר קרובים לחיים רגילים. במקום להתרוצץ בעולם, במקום להעביר סחורות שאין בהם שום צורך, שנירגע. אני חושב שבסך הכול יש לנו רווח גדול מהמגפה, רווח שלא היה אף פעם בהיסטוריה האנושית.

שאלה: מהי לדעתך ההשפעה של הווירוס על האנושות מבחינת היכולת של המדינות לשלוט בתושבים? כי נראה שהממשלות כבר לא יודעות באילו צעדים לנקוט כדי לצמצם את התפשטות המגפה?

תשובתי: מגפת הקורונה מנענעת את כל היסודות של החברה בכל מדינה, יש בזה ודאי משהו, אבל עדיין חסר לנו ידע כדי לארגן נכון את החיים שלנו. נקווה שנצליח לעשות זאת בזכות המגפה, ונברר בשביל מה ואיך עלינו לחיות.

שאלה: הבירור צריך להיות ברמה האישית או גם ברמה הלאומית והמערכתית?

תשובתי: הבירור צריך להיות גם ברמה אישית וגם ברמת העיר, המדינה והעולם. זה חייב להיות ביחס שלנו לדומם, לצומח, לחי ובעיקר בינינו. אני מקווה שווירוסים שעוד יגיעו ויעשו את העבודה, יקרבו אותנו לאמת, ונהיה חכמים יותר ואמיצים יותר.

מתוך ישיבת כתבים, 6.1.2022

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest