דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בעולם הכוחות השקוף

בעולם הכוחות השקוף

Laitman_2011-09_6649.jpg

מהו החומר שנראה לעין? ואם נפריד את כל המרכיבים שלו אז נראה אטום (גרעין). אם נפרק את האטומים נראה את החלקיקים היסודיים (האלמנטאריים) ושבתוכם בסופו של דבר מוצאים את הכוח. זה מה שהפיזיקאים מגלים ע"י גלאי החלקיקים היסודיים.

אני רוכש את שני הכוחות היסודיים, כוח הקבלה וכוח ההשפעה (הנתינה), שנמצאים ביסודו של כל החומר. באופן כזה, אני חודר לעומקו של החומר, לתוך הבריאה ומתחיל להרגיש ולהבין איך שכל זה בנוי ומורכב מתוך חוכמה מופלאה כל כך וזה רק בזכות השילוב של שני הכוחות הללו.

לאחר רכישת הכוחות האלו, אני מתחיל להבין בצורה מעמיקה יותר, מה הם הכוחות, מעשיהם והתוכניות שלהם. מכיוון, שתוך כדי חקירתם ע"י המוח שלי, אני רוכש בהדרגה את אותה החכמה השוררת בכוחות הללו אשר שולטים בטבע כולו. בזכות זה אני מתחבר, מבין ומרגיש את הכוח הפנימי ואת התוכנית הפנימית של המנגנון הזה שעומד מאחורי המתרחש של כל החומר והחלקיקים היסודיים.

רכישת שני הכוחות של קבלה והשפעה שנמצאים בי באיזון, מאפשרת לי להשיג את "אמא" טבע, שיוצרת, מולידה את החיים ומובילה את כל החי למטרה מסוימת. ואז אני כנראה אוכל לגלות את התכלית הזאת ולהבין את החיים שלי ואת העולם שבו אני נמצא עכשיו. אני אוכל לראות אותו בברור, כאילו הוא שקוף ולחדור בתוך כל מה שמתרחש מסביבי ובתוכי.

אני אתחיל לשפוט את הכל כשילוב של שני הכוחות, בזכות הידע שקיבלתי והידע החיצוני שרכשתי ולא רק לפי תכונת הקבלה ששררה בי קודם. אך עכשיו צירוף הכוחות האלה והתכונות שקיבלתי באמצעותם, מעצבים בתוכי כליי קליטה פנימיים.

אלו כבר לא מכשירים פיזיים, כימיים וכלים מדעיים אחרים שכבר השתמשתי בהם לפני כן. אלא, אני מתחיל לחוש בתוך עצמי את כל הטבע העצום ואת עצמי כחלק האינטגראלי שלו. אני מתחיל לראות, לחיות, לחדור ולהתקיים בכל התהליך המופלא הזה.

גם את עצמי אני כבר לא תופס בדרגת הגוף הביולוגי ה"חי" או בדרגת "צומח" ו"דומם", אלא תופס אותו ברמת הכוחות שפועלים בו. אני מרגיש איך הכוחות שלי נמצאים בסינרגיה (אגבור), בקשר עם הטבע הכללי, באיחוד ובחיבור. בדיוק לזה אני מתכוון כאשר אני מדבר על הטבע האינטגראלי.

כאשר האדם מגלה את מערכת הכוחות הפנימיים האישית שלו, סביבתו וכל הטבע הכללי, הוא מתחיל להרגיש את עצמו כחלק האינטגראלי מתוך המערכת השלמה. בצורה כזאת הוא משיג את מדע הטבע ומרגיש את הנצחיות והשלמות הכרוכות בו.

בהדרגה הוא מתנתק מתחושת עצמו שהרגיש דרך הגוף הפיזי האגואיסטי שלו במאבק עם הסביבה והאנשים החיצוניים. ועכשיו בזכות הידע, ההשגה, ההכרה החדשה שרכש, הוא הופך לאדם שמתקיים במרחב הטבע הנצחי, הכללי והמושלם. ע"י כך הוא עולה לדרגת ה"אדם" שפירושו "הדומה" לכל המערכת העצומה הזאת.

בכך טמונה תכלית הבריאה שלנו. מתחילת העידן החדש הזה שאנחנו נכנסים בו עכשיו ועד שנים רבות קדימה.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 12, 10.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הסביבה תחנך כל אחד מאיתנו
האם העולם שלנו סופי?
חינוך על ידי אהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest