דף הבית / אהבה / זוגיות / בעד שימור המשפחה

בעד שימור המשפחה

שאלה: האם יש לחכמת הקבלה נוסחה כיצד לחיות באושר במשפחה?

תשובתי: בוודאי, הרי חכמת הקבלה מדברת על איחוד בני האדם, והסוג הפרטי של האיחוד זו המשפחה.

שאלה: אתה מתכוון שאנשים שמחנכים את החברה באמצעות חכמת הקבלה, יכולים להחליף את הפסיכולוגים המשפחתיים? כי בימינו לשמור על שלמות המשפחה זו בעיה גדולה מאוד, יש קשיים יומיומיים, החיים אינם קלים והתא המשפחתי מתחיל להתפורר.

תשובתי: המשפחות לא נהרסות בגלל קשיי החיים, אלא בגלל  שהתעשיינים, הפרסומאים ודומיהם מעוניינים בזה. נניח שזוג זקוק לדירה אחת, לעומת זאת זוג גרושים צריכים כבר שתי דירות. הכלכלה הגלובלית של היום מעוניינת שיהיו יותר צרכנים ובמצב של גירושין כמות  הצריכה גדלה פי שניים. מלבד זאת, לאליטה אין צורך במיליוני בני אדם שמולידים.

הערה: אבל התעשיינים עצמם חיים במשפחות.

תשובתי: התעשיינים מהווים בסך הכול 1% מאוכלוסיית כדור הארץ ואין להם צורך בכל השאר. הם לא צריכים את השאר! מבחינתם עדיף לצמצם את הכמות ואפילו ללא מלחמה, פשוט על ידי הקטנת הילודה. כך במשך דור אחד, ניתן לצמצם את כמות האוכלוסייה של כדור הארץ בחצי.

שאלה: חכמת הקבלה יודעת לשמר משפחות?

תשובתי: זה לא פשוט. חכמת הקבלה מסבירה לאנשים בהדרגה, באיזה אופן לשתף פעולה בצורה הדדית ונכונה ביניהם.

הערה: באחת מההרצאות שלך שמעתי, שאם אחד מבני הזוג לומד את חכמת הקבלה, ואילו בן/בת הזוג שלו/שלה רחוקים מזה, אז אין להם הרבה סיכויים לשמור על המשפחה.

תשובתי: בוודאי שישנם קשיים. אם אחד מבני הזוג מתעניין מאוד בחיים ברמה הרוחנית, והשני מעוניין ברמה הגשמית, אז מופיעות מריבות, מחלוקות, הם מרגישים שיש להם דחפים שונים. אבל גם במקרה זה, אף אחד לא אומר שצריך להתגרש, להיפך למרות זאת צריך לשמור על המשפחה .

אנחנו משתדלים לעשות זאת בכל הכוח, יחד עם זאת אני מבין שבימינו זה לא פשוט. בכל מקרה עדיף לשמור על המשפחה, במיוחד אם ישנם ילדים. ראשית, אני נגד גירושין ושנית, צריך איכשהו לעניין את בן/בת הזוג כדי שהוא/היא ת/יבין, שיש לך חלום, יש לך תחום התעניינות רציני מאוד. כדי לפעול בצורה נכונה וחכמה, אפשר למשוך את בן/בת הזוג לתחום ההתעניינות שלך, מפני שעל ידי לימוד חכמת הקבלה, האדם מתחיל לגלות באמת את משמעות החיים. ובמידה מסוימת זה נושא שמעניין כל אחד.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 10.2.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest