במעבר לעולם חדש

laitman_2009-05-28_0097_70.jpg

אנליטיקה: אנחנו נכנסים לפאזה חדשה של התפתחות, שלא ידוע לנו עליה שום דבר. ידוע לנו רק שהמעבר, הוא המצב הבעייתי ביותר שבו אפשריים ייסורים גדולים ואבדות, אפילו אם העתיד יכול להיות טוב יותר מהעבר. אך כיצד לעבור אותו?

תגובתי: מתחילות להופיע מחשבות נכונות. אנחנו באמת נמצאים במעבר מעולם המבוסס על קבלה אגואיסטית, לעולם המבוסס על השפעה אלטרואיסטית. להכרה שדווקא עולם כזה הוא הנחוץ לנו ביותר, יביאו או הייסורים הבלתי פוסקים או ההבנה של תוכנית הטבע. את הדרך הראשונה של הייסורים אנו כבר התחלנו לעבור.

אך בזה שאנחנו מסבירים לבני האדם את הסיבות למתרחש, אנחנו נוכל לצמצם את ההכרה בנחיצות לשנות את עצמנו ואת החברה, לשנות את היחס שלנו כלפי העולם. אך יש להבין שהאגואיזם שלנו הוא רע, וחייבים לשנותו לאלטרואיזם, להשפעה ואהבה, למען המשכת החיים על פני האדמה. דרוש לנו כוח לשנות את עצמנו, והכוח הזה אינו קיים בעולמנו!

כאן אנחנו מתחילים להבין, מדוע חכמת הקבלה, השיטה לתיקון הטבע שלנו, הועברה אלינו בדרך כל כך לא רגילה. מדוע בלעדיה בלתי אפשרי לשנות את עצמנו. הניסיונות לשנות הביאו להופעת הדתות והאמונות. את התוצאה שלהן אנו רואים, הרע נשאר ומתפתח יחד איתן.

רשומות קודמות בנושא:
עתיד העולם תלוי בחיבור בינינו
כיצד לקבל אישור כניסה לעולם חדש?
העולם שלנו הוא רק הפרוזדור לרוחניות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest