דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לחדש בכל יום מעשה בראשית

לחדש בכל יום מעשה בראשית

שאלה: איך אפשר לאחוז בקבוצה אם אתה מקבל צורה חדשה, "הכבדת לב" חדשה, וקשה לך להצדיק את הבורא?

תשובתי: כל מי שנכלל בקבוצה מדי פעם מקבל צורות חדשות, עובר עליות וירידות. ביניהם הוא עובר את נקודת ההיפוך ברכס העליון של הגל וברכס התחתון, נקודות הניתוק, שבירה. אפשר להמשיך לאחוז בכאלה מצבים רק אם אתה קשור עם תומכים שיחזיקו אותך. אם לא נשאר לך שום דבר מהצורה הקודמת ועדיין אין צורה חדשה, אלא רק "רשימו" לבד, אז אתה כאילו תלוי באוויר.

יש כמה רגעים כאלה במצבים של עלייה וירידה, כאשר האדם מאבד כל כיוון, מתנתק לגמרי מהצורה הישנה. הוא כאילו מתחיל מחדש את חייו, מטיפת זרע, מתחיל מזה שאין לו שום דבר, מ"אין". כי מתחדש החומר שלנו, "יש מאין".

"רשימו", זהו גֵן מידע טהור, ללא כל חומר. כאשר מתחדש החומר שנוצר יש מאין, אתה כאילו עובר דרך "מחסום" אנרגטי. כאילו שאתה ניגש עם החומר שלך לקיר, נתקל בו, אבל דרך הקיר הזה יכול לעבור רק "רשימו", אנרגיה. ומאחורי הקיר ה"רשימו" שוב מצמיח חומר, וכך עד לקיר הבא. דרך קיר נוסף שוב עובר איזה מידע וכך אתה מתקדם.

כאשר אתה הופך ל"רשימו" נטו, זה כבר לא אתה, אלא אותו "רשימו" "יש מאין" שנברא על ידי הבורא במעשה בראשית. עכשיו אתה עובר חלק מאותה הפעולה ההתחלתית של הבריאה וכך זה קורה לכל אחד. זה מסמל: "מְחַדֵש בכל יום תמיד מעשה בראשית".

צורה חדשה, זה חיים חדשים, שמיים חדשים, ארץ חדשה, הכול מחדש. אפילו אדם שרק מתחיל את הדרך שלו מרגיש כאלה שינויים ראשונים בתוכו, כאילו שמחליף את הלבוש שלו, את עשר הספירות. זוהי תפיסה חדשה, הרגשה חדשה, יחס חדש. לפעמים כזה מעבר לוקח זמן רב והאדם נקלע למצב מעורפל, כמו בערפל. העיקר זה להבין, שדווקא התפתחות כזאת אופיינית לאדם' בשונה מבהמה.

מתוך שיעור על המאמר "סוד העיבור – לידה" של בעל הסולם, 02.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לעולם לא תתקדם למעלה על ידי אחיזה ביָשן
הגרעין הרקוב של העולם הישן
בכל רגע, שמיים חדשים וארץ חדשה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest