דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בית ספר לתועלת העולם

בית ספר לתועלת העולם

בזמן האחרון שולחים הרבה שאלות בקשר למערכת החינוך שלנו. אנחנו יוצרים מערכת חינוך חדשה וחייבים לנצלה למען ההשפעה, למטרות הפצה. בכך אנחנו נבטיח את הצלחת התפתחותה, התמיכה והכרה בה. הדבר היקר ביותר זה הילדים שלנו, עלינו להתכלל בתהליך המכוון לעזרה לכל ילדי העולם. אנחנו מראים בהפצה שלנו את הדבר היקר לנו ביותר, הילדים שלנו, הם הדוגמה הטובה ביותר לחינוך נכון.

זהו המפתח להצלחה: אנחנו דואגים לא לרווחת ילדנו, אלא לרווחת ילדי העולם. וזה אומר, שהמטלה הראשונה שלנו היא ליצור כיתות דוגמה וירטואליות, כדי שהן תשרתנה כדוגמה לעיצוב האדם. על בסיס זה אנחנו נעשה תוכניות וידאו לימודיות-חינוכיות, כדי שילדים מכל רחבי העולם יוכלו ללמוד לפיהן, באינטרנט או בטלוויזיה המקומית, לאחר שעות הלימודים הרגילות. התוכניות תהינה תוכניות דינמיות בפורמטים שונים, המותאמים לפי קבוצות גיל, הן יציגו אותנו כארגון חינוכי שבאמת דואג לחינוך.

אנחנו מציגים לעולם גישה מערכתית של תוכניות חינוכיות בשׂפות השונות, תוך שימוש בגישה הגלובאלית והאינטגראלית של חכמת הקבלה לגילוי העולם. המערכת הזאת אינה מנוגדת לתוכנית הלימודית הרגילה, אלא להיפך, היא מעצבת את הילד לאדם. אנחנו נתחיל בהדרגה להכניס את התוכניות שלנו בכל המקצועות של בתי הספר, בתוך ראיית עולם גלובאלית של המציאות והעולם.

יש ללמד את הילד להבין את היחסיות של תפיסת העולם, להראות שניתן להרגיש את העולם באופן שונה, להבינו בצורה אחרת. כשמספרים לילד על הטבע, צריך ללמדו לתפיסה יחסית, לעורר שאלות על עצמו, לקרבו למציאות, לגלות לפניו את העולם. כל הנאמר למעלה, אלה אינן פנטזיות חסרות בסיס וקרקע, אלא תוצאות ריאליות שכבר נצפות בבירור במשך מספר שנים על מאות מילדנו.

מתוך שיחה על חינוך, 01.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
לימוד על ידי אמת
אל תמנעו מהילדים את הבחירה
להביא את העולם לתיקון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest