דף הבית / אקטואליה / בית הדין בהאג נגד ישראל

בית הדין בהאג נגד ישראל

הערה: התובעת של בית הדין הבינלאומי הפלילי שבהאג, פאטו בנסודה הודיעה שבזמן מבצע צבאי "צוק איתן", בוצעו פשעי מלחמה על ידי הצבא הישראלי. וזה קורה בזמן שבסוריה הורגים אלפי בני אדם, בלבנון לא ברור מה מתרחש. תראה מה מתרחש בעולם!

תגובתי: הדבר הכי לא מובן לכולם, אבל צריך להיות מובן, שבדרישה ליהודים, מטבע הדברים מתייחסים בסדר גודל גבוה יותר מאשר כלפי כל השאר, בסדר גודל רוחני עצום. מפני שהיהודים לפי צביונם הפנימי, לפי הכנתם הפנימית, חייבים להתנהג כך  שכל האירועים האלה בכלל לא יתרחשו בעולם.

אבל אם זה מתרחש, מי אשם? היהודים! אין בזה שום צל של ספק! אם בעולם מתרחש משהו רע, אז היהודים הם אלה שאשמים! ועלינו להסכים עם זה.

שאלה: האם זו ההצהרה שלך?

תשובתי: זו ההצהרה שלי, מפני שאחרת אין תשובה לכך, מי אנחנו. בסופו של דבר אנחנו צריכים להסביר לעצמנו בעצמנו, מי אנחנו.

למה אנחנו כל הזמן מנסים לומר: "אנחנו כמו אחרים"? ואחרים אומרים: "לא, אתם בכלל לא  כמו כולם. יש לנו כלפיכם טענה מיוחדת, אתם נושאים בתוככם שיטת תיקון מסוימת עבור האנושות ולא מראים אותה לאף אחד. אתם לא מיישמים אותה על עצמכם, ובסיכומו של דבר כל הבעיות, כל הייסורים של האנושות מתרחשים דווקא באשמתכם.

ולא סתם באשמתכם, אלא בגלל הזלזול בכל מה שמתרחש מסביב. עליכם להעריך, להבין את הכוחות שלכם, את הייעוד שלכם, את היכולות שלכם ואת התלות של האנושות כולה בכם".

אני, כמי שלומד את המצב הכללי של הטבע, את מערכת ההנהגה, את התוכנית של הטבע ואת כל מה שחכמת הקבלה מדברת עליו, כשיטה פנימית מקורית של העם היהודי ושל האנושות כולה, אומר שבעיקרון אני מסכים עם הגישה הזאת. אין לאן לברוח, זהו חוק הטבע! לכן זה חסר טעם לשלול זאת .

בית הדין בהאג? יהיו עוד אלף בתי דין למיניהם והם יסתיימו בכי רע עבורנו.

שאלה: מסביב רק אויבים. אנחנו צריכים להתגונן?

תשובתי: אנחנו צריכים להתנהג כך שסביבנו יהיו רק חברים.

הערה: זה וודאי היה רצוי…

תגובתי: לא שזה "יהיה רצוי", אלא צריך!

הערה: אבל בינתיים…

תגובתי: שום "בינתיים"! כבר עכשיו צריך להתחיל להבין, כיצד בנוי הטבע, כיצד בנויה התוכנית, כל האנושות, כיצד היא נעה, כיצד היא מסובבת על ידי חוק אחד ויחיד, ומה עלינו לעשות עם זה. יש לנו את האפשרות להשפיע על הכול!

שאלה: כלומר רוצים מאיתנו שנתחיל מרגע זה?

תשובתי: בוודאי! היינו צריכים להתחיל את זה כבר לפני אלפי שנים.

שאלה: ואז הבלגן העולמי הזה לא היה קיים?

תשובתי: כן. לְמה מכוונים כל הייסורים?

הערה: אני יודע את התשובה שלך.

תגובתי: אין לאן לברוח ממנה! אבל אני רואה, כיצד בתגובה לְמה שאני כותב, ומשתדל להסביר זאת בכל המקומות שאליהם אני מגיע, מתנערים ממני. היהודים מתנערים! אנחנו פשוט צריכים להסכים עם החוק הזה של הטבע, שלאורך אלפי שנים פועל לנגד עינינו, ושעליו כותבים כל המקובלים, ולא רק הם.

חוקי הטבע לא מתפשרים. עלינו להבין, או שאנחנו פועלים כמו שצריך לפי הטבע, או שהטבע פועל עלינו.

שאלה: מה עלינו לעשות כדי שכולם יהפכו להיות חברים שלנו?

תשובתי: עלינו להתחבר בינינו. בזה אנחנו לא תלויים באף אחד! אף אחד לא צריך לעזור לנו בזה. אנחנו צריכים רק לכונן קשר נכון בינינו. להתאסף כולם יחד, ליצור מדינה נורמלית, שאף אחד לא יברח ממנה. להרגיש כעָם, להתעלות מעל הפירוד ואז הכול יהיה טוב!

שאלה: בעולם?

תשובתי: גם אצלנו וגם בעולם.

שאלה: אתה מדבר על הנקודה הקטנה הזאת, שנקראת "ישראל"?

תשובתי: בוודאי. רק עליה. לא צריך לדאוג לשום דבר בעולם. בעולם הכול יתרחש כתוצאה ממה שמתרחש בנקודה הזאת. כך גם בית הדין בהאג.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 23.12.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest