דף הבית / אקטואליה / ביום הולדתו של היטלר

ביום הולדתו של היטלר

הערה: ב – 20 לאפריל, יום הולדתו של אדולף היטלר, בתשע אוניברסיטאות בגרמניה החלו פתאום מדפסות לעבוד ולהדפיס עלונים שבהם צוטטו מילים מהספר של היטלר "מיין קאמפף": "אירופה תתעוררי! את אירופה הציפו זרים עוינים, יהודים אשמים ביישובם של אלמנטים גזעיים זרים על גדות הריין". זה נכתב לפני זמן רב, ואילו עכשיו זה יוצא לאור במהדורה חדשה.

התייחסותי: בעל הסולם כתב שהנאציזם אינו מהווה תולדה של גרמניה, לכן הכול חוזר במעגלים לנאציזם. כל ההיסטוריה של התפתחות האנושות מתחילה בקנה מידה קטן. הרי גם קודם לכן היו  ניצנים של נאציזם, שהתפתחו במהלך האבולוציה, חזרו שוב ושוב בספירלה והגיעו להתגלות המובהקת האחרונה של נאציזם בגרמניה. כעת מגיע תורה של התגלות מובהקת של הנאציזם בכל העולם. והטענה ש"יהודים אשמים ביישובם של אלמנטים גזעיים זרים על גדות הריין", נכונה. איננו אשמים בכך שאותם זרים פולשים לשטחה של גרמניה ומתיישבים שם. אנחנו אשמים בכך שאיננו מביאים את העולם לתיקון, לא מסבירים ולא מראים דוגמה כיצד לעשות זאת.

 למעשה, אנחנו יושבים באפס מעשה, מפני שאיננו מושכים את האור העליון לתיקון האנושות. יהודים, הם הכוח היחיד שיכול לעשות זאת. אחרת, כל המתרחש, טבעי ומובן מאליו. נאציזם, זו הצורה הקיצונית של שנאה הדדית, שמופיעה ומתגלה באנושות. לכן טבעי הדבר, שבראש ובראשונה היא תהיה מכוונת כלפי היהודים, ועוד מכל קצות תבל. היא תטופח בו זמנית על ידי כולם, החל ממקורות רבים רציניים וברורים, שאליהם יצטרפו בהדרגה כל השאר, מפני שהאחרים לא יוכלו שלא להצטרף. כעת נראה כיצד זה נעשה באמריקה ובאירופה, מפני ש"ילבישו" זאת עליהם במקום על ישראל, כי בעיקרון אנחנו נמצאים כאן כמו במצב שהיה במצדה. לאחר מכן יהיה צורך להילחם, אבל לא ביבשה, באוויר ובים, אלא במרחב הרוחני. ולכן עלינו להכין מהר מאוד את האוכלוסייה של ישראל ואת היהודים בכל רחבי העולם, בכך שנבהיר להם, שאם נתאחד ונבין את המשימה שלנו בעולם, אז לא נחליש ולא נהרוג את היריב, אלא נשנה ונחנך אותו מחדש ואז העולם יבוא לסיומו הטוב. הכול תלוי רק בנו. לכן בואו נתחיל לעשות זאת. נותר זמן רק לתיקון מדויק, ולא להרהורים ופילוסופיות.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 24.4.2016 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest