דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בונים את מדינת הקבלה!

בונים את מדינת הקבלה!

laitman_2009-12-20_3497_w-70.jpg

מכתב: נוצר מצב חדש, נוצר מבנה און-ליין חברתי, שם נבנית מציאות וירטואלית שבשלב זה אין בה חוקים ואידיאולוגיה. ואני רואה, שהשיטה שלך מתאימה יותר מכל דווקא לחברות און-ליין. לא עבור העולם הריאלי, מאחר והוא חסר פעילות בצורה מחרידה ומלא בערמה של אידיאולוגיות שונות, אלא עבור הווירטואלי, היכן שהשינויים מתרחשים במשך ימים ספורים, במקום כמה עשרות שנים.

זה אינו עולם רוחני כמובן, אך גם הוא כבר אינו גשמי. זהו מגרש משחקים חדש עבור המוח האנושי, היכן שהוא יכול לשחק בתסריטים שונים, אשר קודם לכן היה ניתן לבדוק אותם רק במציאות, בעשרות ומאות שנים.

בישראל אתה יכול לעבוד לפי השיטה הישנה, בכך שאתה יוצר מבנה אינפרא פיזי, ובחודשים האחרונים רואים שזה עובד בצורה נפלאה. אך בכל שאר העולם לא יכניסו אותך לשום מקום, ובעולם הפיזי, ובמבנה עילי, הכול כבר מזמן תפוס. זה ישתנה רק תחת השפעת אסונות ושואות. שם, היכן שהאדם החומרי אפילו לא ישמע אותך, והאדם "הרוחני" מייד יתפוס את מהות חכמת הקבלה, האדם הקיים בעולמות הוירטואליים האלו יגיד לך: "אם המשחק שלך מעניין, בוא נשחק, למה לא!". ובזה אני רואה עבורנו את הסיכוי היחיד לשנות משהו בעולם החיצוני.

תגובתי: אני מסכים איתך כמעט בכל. את זה אנחנו מנסים לעשות בסימולאטור, ליצור איחוד משותף חדש, מדינת קבלה אחת ויחידה בעולם. החוקה תהיה "ואהבת לרעך כמוך", לפי החוק של הכוח העליון של הטבע. כל החוקים, דפוסי התנהגות והיחסים, פתרון הבעיות – מבוססים רק על חוקי ההשפעה של הטבע. בעל הסולם כתב על כך בכתבי "הדור האחרון".

בזמננו הנערים תופסים חברויות און-ליין כמשפחה שלהם, הם מסרבים למפגשים ריאליים לטובת מפגשים וירטואליים. חברויות און-ליין הופכות לנקודות הפנייה פסיכולוגיות חזקות עבור המשתמשים.

ראה מאמרים קודמים בנושא:
השורש הרוחני של כל האנושות
סימולאטור רוחני – צעד לקראת חברה עתידית
מדינה וירטואלית של חכמת הקבלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest