דף הבית / הכול על הקורונה / בואו נתחיל לחיות!

בואו נתחיל לחיות!

נראה כי נגיף הקורונה פועל כתרופה ומרפא את היחסים הרעים בינינו, אם כך מדוע עלינו להצטער על כך שלא ניתן לחזור לסגנון חיינו הקודם? הרי מעל 80% מהעסקים היום וכן רוב המוצרים שאנו מייצרים מיותרים, כי אין בהם צורך הכרחי לחיינו. לשם מה עלינו לחזור לְשגרה שהייתה לפני המשבר?

בניהול והתארגנות נכונה כל אדם יעבוד 4 שעות ביום ואפילו פחות וכנראה שגם לא נצטרך את כולם. הילדים סוף סוף יבלו יותר זמן בחיק המשפחה מאשר בידיים זרות. הזמן להתחיל לחיות הוא עכשיו! כל חיינו אנו מתאמצים כל כך, כאילו שבסוף החיים מחכה לנו איזה פרס גדול. לא מחכה לנו דבר פרט למוות. עלינו ליהנות מכל יום בחיים האלה, להרגיש את העולם הזה, את הנצחיות של הטבע בעודנו בחיים האלה. כבר ניתן להרגיש את הקיום הנצחי, את החיים הרוחניים, את העולם הבא, כמו שנאמר: "עולמך תראה בחייך".

את האפשרות הזו מנגישה לנו חכמת הקבלה על ידי הלימוד, היא עוזרת לנו לגלות את החיים הנצחיים. אבל במקום זה אנחנו בוחרים לחיות חיים גשמיים. אנו עסוקים בחיפוש דרכים לגזול לעצמנו יותר מתוך קנאה באחרים. בפנינו הזדמנות להפוך את החיים שלנו להרבה יותר עשירים, במקום לחיות את החיים העלובים והדלים כמו שאנו חיים עכשיו. כולי תקווה שהאנושות תזהה בהופעת הנגיף הזה אמצעי ריפוי, כמו שכתוב במקורות חכמת הקבלה שזה לא רעל אלא תרופה.

אנחנו חיים בזמן שנקרא במקורות הקבליים "סוף הימים" או "ימות המשיח". אנו נקראים "הדור האחרון" או "דור המשיח", ולכן אנו חייבים להתייחס באופן אחר למשימה שלנו, לטבע ולזמן שלנו. עלינו להפיק מהטבע כוחות חיוביים שיפתחו אותנו לחיבור הדדי.

אם נשתדל ליצור בינינו חיבור אינטגרלי שפועל בכל דרגות הטבע הדומם, הצומח והחי,  נתחיל להרגיש את הכוח האינטגרלי הכולל השורה בטבע שנקרא "בורא”. ה"בורא" הוא הכוח העליון של הטבע, כוח של חיבור ואיחוד, הכוח של המשיח. משמעות המילה "משיח" מגיעה משורש המילה "משך", כוח שמוציא אותנו מאגואיזם לאיחוד.

כאשר כוח הטבע מוציא אותנו מהצורה האגואיסטית ומביא אותנו לאיחוד, אנחנו מגלים את המציאות כולה, את העולם הזה ואת העולם הבא יחדיו. העידן הזה נקרא "עידן המשיח”,  ואנו נמצאים כבר בתקופה הזאת. לפני 45 שנה כשהתחלתי את לימודי חכמת הקבלה, שמעתי מהמורה שלי שמגיע זמן המשיח, בזמנו לא האמנתי בכך אבל היום אני רואה שזה באמת כך.

מתוך שיחה עם דוד בלומנפלד 5.03.2020:

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest