דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / באינטרנט, לפי צו הבורא

באינטרנט, לפי צו הבורא

בעל הסולם, מאמר "שפחה כי תירש גבירתה":

"ותדע, שענף הנמשך מהפנימיות המה עם ישראל, שנבחרו לפועלי התיקון והתכלית הכללי. ויש בהם אותה ההכנה, שיכולים להתפתח ולגדול, עד שיגיעו גם יניעו את האומות להגיע אל התכלית הכללי.

והענף הנמשך מחיצוניות הם שאר האומות, שלא הוכנו בהם אותם הסגולות, שיהיו ראויים לקבל את דרכי התפתחות התכלית בזה אחר זה, אלא שמוכשרים לקבל את התיקון בבת אחת בכל מלואו, ע"ד שורשם העליון."

שאלה: איך זה שייך אלינו?

תשובתי: כאשר אתה, בתור גלגלתא ועיניים, על ידי התיקונים ההדרגתיים שלך, תרכוש נכונות רוחניות, אז האח"פ יצטרף אליך בבת אחת. על רקע השליליות שמתגלה, אומות העולם יתפסו "בבת אחת" את השיטה שלך. וזה יתגלה בפתאומיות: "הו! זה נכון!", ללא שום חשבונות, החלטות ובדיקות. מפליא, איך האמת מתגלה בתוך הרצון לקבל.

אנחנו מבולבלים, מפני שבנו קיים גם רצון להשפיע. ככלל, אנחנו נמצאים בין שני רצונות, והמערכות שלנו מגולות בצורה חלשה מאוד. מצד שני, ברצון לקבל, שכמעט ואין בו התכללות של גלגלתא ועיניים, ההחלטה מתקבלת בצורה פשוטה: "אם האור הגיע, אני איתו, אם הוא לא הגיע, אז אני נגדו".

בהתאם לכך, גם היחסים החיצוניים כלפינו יקבלו צורות קיצוניות, חיוביות או שליליות.

שאלה: איך זה משתקף בעבודה הפנימית?

תשובתי: אנחנו חייבים כמה שיותר מהר לעבור דרך שרשרת הפעולות שלנו, של המצבים הפנימיים שלנו, כדי להיות מוכנים ליצור קשר עם האח"פ ולהציל אותו. כפי שכותב בעל הסולם במאמר "הערבות", זאת היא המטרה שלנו. ולמעשה, זו מטרת הבריאה כולה. בהתאם למטאפורה, שתחילה הבורא פנה לאומות העולם והציע להם את שיטת התיקון, ואחר כך נתן אותה לעם ישראל, מפני שרק כך, דרך חוליית מעבר, היא תבוא אליהם.

שאלה: אתה אומר, שאנחנו מפגרים בביצוע של המשימה הזאת? מה אנחנו לא מגלים מספיק?

תשובתי: אנחנו לא דואגים מספיק להביא לבני האדם את הידיעה על שיטת התיקון. בהתחלה בצורה של ערבות. אנחנו חייבים לדאוג ל"מסע פרסום" של השיטה הזאת, לגילוי הזה. עכשיו כשאנחנו מגבירים את העשייה שלנו באינטרנט, אני מבקש מכולם להצטרף למחלקת ההפצה הווירטואלית ולהיכלל בעבודה. זה מאוד חשוב. אנחנו באמת בפיגור וחייבים להזדרז.

שאלה: אבל אנחנו מאוד חרדים, לֵמה שקורה בעולם…

תשובתי: צריך להיות בחרדה מכך שאנחנו לא מבצעים את המשימה שמוטלת עלינו. זו צריכה להיות החרדה היחידה שלנו.

שתהיה לך חרדה בגלל התפקיד שלא בוצע, ולא בגלל משהו אחר. תתנתק מדאגות על העתיד, אבל באופן כזה שזה לא יחליש את עבודת ההפצה שלך. תעביר את כל החרדות והדאגות שלך למערכה הנוכחית ברשת.

מה גם שהתוצאה שלה צריכה להיות אחת – לעשות נחת רוח לבורא. אם אתה רוצה לעצור את המלחמות ושאר הצרות של העולם, אז אתה תישאר בדרגה של חשבונות "דעולם הזה" שאינם נותנים פתרון. במישור הגשמי תמיד יהיה מוות וחושך. כדי להוציא את כל העולם אחרינו למעלה אתה זקוק לחשבון רוחני, להשתוקקות לבורא. כי אין עוד מלבדו.

מתוך שיעור על המאמר "שפחה כי תירש גבירתה", 03.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הסתרה למען גילוי
העתיד הוא ברשת
כשלא מתחשק לגדול

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest