דף הבית / המשבר ופתרונו / באותו מקום, כעבור כמה אלפי שנים

באותו מקום, כעבור כמה אלפי שנים

שאלה: אתה אומר, שרק היהודים מסוגלים לעזור לעולם בתנאים של המשבר הגלובלי. איך בדיוק?

תשובתי: לפי השיטה שהתגלתה על ידי אברהם. דווקא הוא הבין, למה האגו כל הזמן גדל ובכך מזמין את ההתפתחות של האנושות. במהלך התהליך הזה אנחנו חווים יותר ויותר אסונות.

כי יחד עם כל ההצלחות וההישגים, האגו דוחף אותנו יותר ויותר רחוק לתוך תהום, מקשה על החיים וממלא אותם במתח בלתי נמנע. יתרה מזה, בימינו האגו גדל כבר לא בצורה ליניארית אלא בעקומה חדה.

לכן, בכך שאברהם גילה את כל זה, הוא גם גילה בטבע עוד כוח אחד מיוחד – כוח של השפעה ואהבה. אנחנו יכולים להפיק אותו מהטבע, ובאמצעות הכוח החיובי הזה לשלוט על השליליות האגואיסטית שלנו.

כיצד? – בדרך של חיבור ואיחוד זה עם זה. בכך שמתלכדים, אנחנו מגלים בינינו את כוח האיחוד הזה שמסוגל "לכסות" את כל האגו שלנו. ואז אנחנו מרגישים את עצמנו כמו תחת "מטרייה" בטוחה: הטבע לא "מציק" לנו יותר ולא מאיים בשום נזק. אנחנו לא מפסידים כלום, אין לנו צורך בתחרותיות, לא צריך "לאכול" זה את זה. בכל מקום יש שפע מוחלט, שקט ושלווה בכל העולם.

זה מה שאברהם גילה. את זה הוא לימד את התלמידים שלו, שאיתם התנתק מבבל והלך לארץ ישראל.

אנחנו בעלי הבית של החכמה הזאת. ואומות העולם מרגישות את זה, במיוחד היום, בזמן המשבר הגלובלי. הוא מתרחב, ולא רואים את הסוף. תהיינה עוד הפוגות, אבל המגמה מובילה אותנו לתהום. בתנאים כאלה אומות העולם מבינות שיש לנו פתרון. כי הן כמו הבבלים העתיקים שאיתם התפצלנו פעם לדרכים שונות.

כבר אז אברהם אמר לכולם: "מאוחר יותר אתם בכל זאת תצטרכו להיפגש עם העובדות ולהבין, שהשיטה הזאת של איזון הרע, של האגו על ידי הטוב, עם כוח האהבה האלטרואיסטית, היא הכרחית. לא רוצים לממשה עכשיו? אז תממשו אותה בעוד כמה אלפי שנים". אין ברירה, ועבור המציאות שלנו, התקופה הזאת היא כמו רגע אחד.

והנה עברו אלפי השנים. היום אנחנו כבר קרובים לסיום התהליך. בסופו של דבר, כל האנושות תצטרך להכיר בכך, שאותה חכמת הקבלה שניתנה ליהודים ושאותה הם כבר בעצמם שכחו, נחוצה לה. נחוצה כדי לאזן את האגו שממית את האנושות ואוכל את עצמו, בדומה לסרטן שאוכל את הגוף.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 459, 25.11.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כאשר שפיות מובילה לתוהו ובוהו
קבוצה שתציל את העולם
תפקידו של עם ישראל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest