דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אתה עומד מול העולם…

אתה עומד מול העולם…

laitman_2010-05_ny_70b7fd56e8_b-70.jpg

אתה עומד מול העולם, ועכשיו הכול תלוי בצורה שבה אתה מתייחס אליו: האם אתה מושך אותו לעצמך או שאתה רוצה לתת לו הכול ולצרף אותו אליך, כדי להשפיע עליו בטוב. אתה קובע הכול, דרכך יכול לעבור כל האור, כל הכוח המחבר, הכוח המדבק, הכוח המברר – כלומר, כל ההשפעות.

כמו בריפוי של חולה, צריך תחילה לברר מהי המחלה, מהו אופן הריפוי שלה, ובעזרת אילו תרופות ניתן לרפא אותה. וכאשר התרופה מגיעה סוף סוף, אתה בודק שהכול התרפא עד הסוף והובא למצב המושלם.

כלומר, או שאתה בא לנצל את כולם לתועלת עצמך, על ידי השקר שבו אנחנו חיים עכשיו, או שאתה משתדל בכל פעם, בכל התנאים והמצבים, להפוך להיות המשפיע עבור כולם. אם אתה משפיע לאחרים, אתה נקרא "ישראל", מלשון "לי ראש", כלומר, מי שקובע הכול ודואג לאחרים.

לא קיים שום דבר חוץ מהכוונה. הכול נשאר כפי שהיה: גם אתה, גם הרצונות שלך וגם העולם הזה. משתנה רק הכוונה שלך ביחס לעולם, ואז אתה תראה אותו אחרת. במידה שבה אתה מקרב אותו אליך, על ידי האהבה, אתם מתמזגים לגוף אחד שלם. ואת כל זה אתה תראה במו עיניך.

אתה תראה שהטבע הדומם, הצומח, החי והמדבר, מהווים מערכת סגורה אחת. הדומם, הצומח והחי הם המלאכים, ובני האדם הם הנשמות. זאת התמונה שמתגלה לך כתוצאה מפעולת האור העליון. אתה מבקש, דורש, מברר, מנסה לבצע, ולאחר מכן מגיע האור ומממש את החיבור הזה.

[#57952]

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 18.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הבחירה בידיך
מעגלי התיקון
המציאות הנצחית – זה אני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest