דף הבית / קבלה לעם / ספר הזוהר / אתה נבחרת מתוך מיליארד נשמות

אתה נבחרת מתוך מיליארד נשמות

laitman_2009-05-28_0041_70.jpg

רק הודות לספר הזוהר אנחנו יכולים לצאת מהגלות לגאולה, וכמובן שאנחנו נמצאים עכשיו במצב מאד מיוחד. אנחנו צריכים להודות לבורא על כך שנבחרנו למשימה הזאת. ומצד שני, זאת אחריות אדירה. אנחנו מאמינים שהבורא יעביר אותנו דרך כל המכשולים, ושהם רק יחשלו אותנו. אני מרגיש פחד והתלהבות, ויחד עם זאת התרגשות ומתח. אנחנו צריכים להיות מודעים לאחריות האדירה שמוטלת בידינו.

בתוך אותה המערכת, שאנחנו רוצים להשתייך אליה, נמצאים כל המקובלים שחיו במשך כל הדורות, אנשים שהשיגו את מטרת הבריאה ואת רצון הבורא. הם כבר תיקנו את עצמם בתוך המערכת השבורה של הנשמה הכללית של האדם הראשון, והכינו אותה בשבילנו כדי שאנחנו נוכל לקבל אותה כמערכת גלובלית, שבה מתגלות לא רק נשמות מתוקנות מסויימות, כמו שזה היה עד לפני זמנו של הרב"ש (הרב ברוך שלום אשלג). הוא היה האחרון בשרשרת המקובלים שהעבירו אלינו את חכמת הקבלה, שיטת התיקון. הנשמות האלה הוטבעו לתוך כל הדורות כמו טיפות בים.

ועכשיו בפעם הראשונה בכל ההיסטוריה, מהגלות האחרונה, אנחנו רוצים להשיג את החירות הסופית האחרונה. זוהי יציאת מצרים אמיתית. ומלבד זאת היא מתרחשת בזמן מיוחד, ממש לפני חג הפורים (שמסמל את סוף התיקון). אלה הם תנאים ייחודיים מאד.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 18.02.2010

רשומות קודמות בנושא:
התקפה!
הזדמנות לתקן את העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest