דף הבית / כלכלה / כסף / ארצות הברית של אירופה

ארצות הברית של אירופה

דעתו של מדען המדינה אלכס ראהר, חבר במועצה הגרמנית ליחסי חוץ: "הפוליטיקאים המערביים התחילו להבין שהמשבר הפיננסי אינו מאחוריהם, אלא הוא משנה צורה והופך למשבר פוליטי שמסוגל לזעזע בצורה רצינית את יסודות האיחוד האירופי.

רוב הפוליטיקאים המערביים קוראים בצורה איסטינקטיבית לזירוז האינטגרציה של אירופה. מטרתם היא הקמת "ארצות הברית של אירופה". המדינות הלאומיות צריכות להעביר בצורה מלאה את הריבונות שלהן לבריסל, ולמנות תפקידים חדשים, ביניהם: נשיא אירופה, ושרים כלל-אירופיים לענייני ביטחון, חוץ, אוצר וכן הלאה.

הפיתרון החלופי הוא להוציא מהאיחוד האירופי את המדינות החלשות מבחינה כלכלית ולבנות את אירופה החדשה ממדינות משגשגות כמו גרמניה, צרפת, אנגליה, מדינות בנלוקס וסקנדינביה. בכל מקרה, אירופה זקוקה למנהיגות חזקה. זמנם של הדיונים הבלתי פוסקים אזל. הריאליסטים יחליפו את הפוליטיקאים".

התייחסותי: אין דרך אחרת חוץ מאינטגרציה, עד לאיחוד טוטלי, מפני שכך מחייבת אותנו ההתפתחות הטבעית שלנו, כלומר, החוק והתוכנית של הטבע (הבורא), ולא התיאוריות שאנחנו ממציאים. תנועתו של העולם לקראת ההתאחדות הטוטלית למערכת שלמה הינה הכרחית עבור כל מרכיביו, כולל האנושות. אפשר לחכות, אך זה יגרום לנו להיחשף לצרות גדולות, שהן הכוחות שדוחפים אותנו קדימה. האם לא כדאי לנו לחפש הזדמנויות להתקדם בכוחות עצמנו, ולא בדרך הייסורים?

ידיעות קודמות בנושא:
רק אינטגרציה מלאה תציל את אירופה
ילדים, אל תריבו, תשחקו יפה!
חייבים לשנות את המבנה של אירופה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest