ארץ נפלאה באינטרנט

החיבור קובע את הכול בחיינו, ואם אנחנו נגיע אליו, אנחנו נסדר את כל החיים שלנו. בלי חיבור החיים לא שווים כלום. אך האדם עצל בטבעו, ולא יסכים לחיבור עד שהחיים לא "יתפסו אותו בגרון" והוא ירגיש שזו כבר שאלה של חיים ומוות.

הרי החיבור מנוגד לטבענו, ולהתעלות מעל טבענו אנחנו מסוגלים רק בפני איום של מוות. אך כיצד אנחנו, עוד לפני שנמצא את עצמנו על גבול המוות, נתחבר ונגיע לחיים טובים? – זה אפשרי רק בעזרת הסביבה. הסביבה יכולה לעשות ממך פושע ויכולה לעשות ממך אדם טוב – הכול תלוי בסביבה שאליה אתה נכנס.

אחד יהיה תלוי על הפשעים שעשה והשני יתפרסם כאדם גדול. כל החיים שלך יכולים להשתנות בן רגע בגלל שפעם נכנסת בדלת הלא נכונה! וכל מה שהתרחש לאחר מכן, כבר לא היה תלוי בך.

כלומר, אנחנו מוכרחים לבנות סביבה טובה. אנחנו זקוקים לכדור הארץ שונה לחלוטין, שם יהיו גני ילדים שונים לחלוטין, בתי ספר, יחסים בעבודה, בבית, בין השכנים, בממשלה. ואז על כל אחד שייכנס לתוך עולם כזה, מייד מכל הצדדים תתחיל להשפיע הסביבה ותהפוך אותו לאדם טוב בצורה מחויבת.

אז כיצד עלינו עכשיו במצבנו הנוכחי, כשאנחנו נעים מבלי לסטות לעבר אסון, להתחיל להציל את עצמנו? הבה נבנה את העולם החדש הזה במרחב הווירטואלי של האינטרנט. לשם כך הוא ניתן לנו – זהו כדור הארץ שלנו שיכול להיות טוב. נעשה ממנו "כמוסה וירטואלית" כזו שבתוכה אנחנו חיים רק ביחסים טובים בינינו.

כל מה שאנחנו עושים בעולם המציאות, אנחנו עושים רק מתוך הכרח. ולאחר מכן אנחנו באים לעולם הווירטואלי ושם מתחילים החיים האמיתיים שלנו. בואו ניצור לעצמנו ארץ כזאת מיוחדת ונפלאה ונחיה בה. כל אחד ירגיש את עצמו כמו בחלום, כמו באגדה, כילד השקוע בהרפתקה מרתקת.

אתם תראו כמה חזק זה ישפיע על אלה שישתתפו. ולאחר מכן אנחנו נמשוך לזה יותר ויותר בני אדם, בתנאי אחד שהם לא יחריבו את הארץ הזאת שנבנתה על ידינו, אלא ירצו לחיות בה. ובדרך כזאת אנחנו נרפא את העולם.

מתוך שיעור בנושא הפצת חכמת הקבלה, 07.09.12

ידיעות קודמות בנושא:
סביבה וירטואלית אמיתית
האינטרנט זקוק לכיוון חדש
חיי האינטרנט החדשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest