דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / ארגון זכויות האדם נגד ישראל

ארגון זכויות האדם נגד ישראל

שאלה: ארגון זכויות אדם "אמנסטי אינטרנשיונל" פרסם לאחרונה דו"ח ובו הוא מאשים את ישראל בפשעים נגד האנושות, דיכוי ערבים ישראלים ופליטים שגרים בחו"ל. הארגון קרא למועצת הביטחון של האו"ם להטיל אמברגו נשק על ישראל בשל הרג עשרות אזרחים בהפגנות שבועיות בגבול עזה בשנים 2018 ו-2019, משרד החוץ טען שזו אנטישמיות מודרנית. מה דעתך על הדו"ח החמור הזה?

תשובתי: הכול קורה לפי עיקרון נכון, אנחנו נקבל מכות ונרגיש לחץ, עד שנסכים שעלינו להתנהג אחרת. אני יכול לתרגם את מה שאומר אותו דו"ח, שמדינת ישראל שקמה, חייבת להתקיים לפי החוקים האלו, להיות "כאיש אחד בלב אחד", "ואהבת לרעך כמוך" וכולי. אם היא לא קיימת בצורה כזאת, אם זו לא המטרה של אזרחיה, אז אין להם זכות קיום. נפזר אותם ושיחזרו בעוד כמה אלפי שנים, אולי אז הם יצליחו.

הערה: מאחורי המילים של הדו"ח, הם למעשה אומרים לנו, "זה מה שאתם צריכים לעשות"?

תגובתי: מאחורי המילים, הכוונה שלהם היא שנגיד שאנחנו אזרחי ישראל תומכים בכל מה שהאו"ם אומר ומסכימים שזה נכון, ועלינו להתחייב שנגיע למצב של אהבה קודם כל בתוך ישראל "ואהבת לרעך כמוך" ואחר כך בכל העולם. שאנחנו מסכימים ומקבלים את זה על עצמנו, ועכשיו נדון עם כל אומות העולם איך אנחנו מבצעים זאת, תעזרו לנו לעשות את זה. יתרה מכך, אנחנו מבינים שבשמירת הכלל "ואהבת לרעך כמוך" אנחנו עושים טוב לכל העולם, ובאי שמירת הכלל הזה אנחנו עושים רע לכל העולם, אז תעזרו לנו לשמור על הכלל הזה. אז באמת נגיע למצב שלא תגידו שאנחנו גורמים רע לכולם.

שאלה: למה דווקא ארגוני זכויות האדם כל כך אנטישמים?

תשובתי: זה התפקיד שלהם, להביא אותנו להיות אנושיים ולכן הם מאשימים אותנו שאנחנו לא אנושיים.

 

מתוך ישיבת כתבים, 3.2.2022

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest