דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אנשים בלתי נראים, שהורידו את הלבושים האגואיסטיים

אנשים בלתי נראים, שהורידו את הלבושים האגואיסטיים

אנחנו יוצאים אל האנשים לפעולות הסברה – במה תלוי העתיד הטוב של האומה. והעתיד הטוב של האומה תלוי אך ורק בחיבור שלה, וצריך להסביר איך להגיע נכון לחיבור, למה כך ולא אחרת ואיך אפשר לממש ולבצע את זה.

ואחר כך צריך לבצע בפועל את החיבור הזה על ידי כל מיני תרגילים ואחר כך להחזיק את האנשים האלה בהתקדמות שלהם לצורת החיבור והאיחוד. והם צריכים להרגיש שבאמת קונים עוצמת חיים מיוחדת, כתף בטוחה לתמיכה, ביטחון, ובאופן כזה מתחילים לרפא הרבה בעיות. הם ייווכחו, שכל המצב מיתקן ומשתלם.

שאלה: האם הפורמט של השיעור היומי והעבודה עם המקורות ישתנו כאשר יצטרפו אלינו המון אנשים חדשים?

תשובתי: המקורות הקבליים יתגלו באופן טבעי. כי אם אנחנו מגיעים להשפעה זה לזה, אז אנחנו מגלים בינינו קשרים שעליהם מלמדת חכמת הקבלה: מלמטה למעלה עולים "רשימות", עולים חסרונות, מלמעלה למטה יורדים כוחות, יותר ויותר מתגלה הקשר בינינו. על זה מדובר בחכמת הקבלה.

בינתיים אנחנו לומדים תופעות שהן לא ממומשות בינינו באופן מעשי. אנחנו עדיין לא מגלים שכולנו זו "מלכות", ובתוכנו נמצא הקשר שנקרא "זעיר אנפין", וקשרים וכוחות עוד יותר ויותר פנימיים שעדיין נסתרים מאיתנו.

אבל כל זה נמצא רק בנו. אין מקום ומצב אחר, אלא הכול נמצא בקשר בינינו. כאשר אנחנו נתחיל לגלות את זה, אז נגלה ממש כאן, כמו איזה שהן רוחות רפאים, כל מיני כוחות: רבי שמעון, רבי יוסי, רבי אבא, בעל הסולם, הרב"ש.

יש כאלה כוחות שמצטיירים על המסך הפנימי שלי כבני אדם. ויש כוחות שלא מצטיירים בצורה כזאת. הם הזדככו ואפשר לראות אותם רק בכלים דהשפעה לפי השתוות הצורה.

יש כוחות שמקבלים לבוש של כוח אגואיסטי על מנת לקבל ולכן אנחנו מזהים אותם, ויש רצונות על מנת לקבל שנעלמים, וזה כבר נקרא שהזדככו, ואנחנו כבר לא מזהים אותם כי הם כלים זכים יותר.

מתוך שיעור על המאמר "מתן תורה" של בעל הסולם, 26.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מה מסתתר מאחורי הטקסטים של המקובלים?
הכול מתגלה בינינו
על הידיים של המקובלים הגדולים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest