אני מאחל לכם…

laitman_2011-06-10_2471_w-70.jpg

כנס הקבלה העולמי במוסקבה, שיעור מס' 7

עברנו כנס טוב מאוד. באמת טוב. ישנם כנסים שעוברים עם אווירה חמימה ונעימה. עוברים, ומשאירים מעין שובל חמים, נעים. אך בכנס הזה, יצרנו משהו גדול יותר. כאן נתאספו אנשים שהרגישו אור וחום בפעולה משותפת.

כמובן, שנעביר עוד הרבה כנסים כאלה, נעבוד מכנס לכנס ונראה עד כמה שאנחנו משתנים. אך אם אנחנו באמת רוצים להתקדם קדימה, אז עלינו כל הזמן לחפשׂ את המצב הטוב יותר הבא, ולא להשתדל רק לאחוז בחום הזה, במדרגה הזאת, בהרגשה הזאת, בהשׂגה. אסור להביט לאחור, זה יהיה בדומה לאשת לוט שהפכה לנציב מלח. אסור לקחת דוגמה מהעבר. צריך להביט קדימה. אני מקווה, שאנחנו איתכם נעשה את זה.

אני בטוח בכך שבכל אחד מכם גדל הכלי הרוחני הזה. אני הרגשתי את זה. אך הכלים הקטנים האלה צריכים עוד להתאחד ולהשיג את אותו הקשר הנחוץ ביניהם, כדי שהם ימצאו בדרגה 1/125 המינימאלית, שהם יהיו כאחד. כלומר יתחברו במידה של 1/125. עדיין אין לנו את זה, אך אנחנו קרובים לזה, ואנחנו לבטח נשׂיג את זה.

לכן, למרות שאנחנו נפרדים, אנחנו צריכים להבין, שהכל מסודר בעולם שלנו, בזמן, במקום, בפעולה, וכל זה רק כדי להביא אותנו אל המטרה. ולכן צריך להבין, שכל זה אלו התנאים שנחוצים להתקרבות שלנו. ואם לכל התנאים האלה אנחנו נצרף את האיחוד שלנו, את הערבות, אז התנאים האלה יהיו מספיקים. ואת זה אני מאחל לכם.

מתוך שיעור מס' 7 בכנס במוסקבה, 12.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
נפרדים בגופים, אך לא בנשמות!
לברוא את עצמי
העבודה לאחר הכנס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest