דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנטישמיות: מי אשם ומה לעשות?

אנטישמיות: מי אשם ומה לעשות?

שאלה: האנטישמיות באירופה נמצאת במגמת עלייה. כיצד אנחנו יכולים להתייחס לזה?

תשובתי: כפי שידוע לנו, בכל דבר מסתתרים שני הפכים. מצד אחד, אני לא צריך לאהוב את מי ששונא אותי, ומצד שני, עליי לעבוד על התיקון. מצד אחד, עליי להבין ששונאים אותי באותה המידה שאני שנוא בעיני הבורא, מפני שכל העולם הוא העתקה שמנוהלת על ידו, ומצד שני, עליי לעשות כל מה שאפשר כדי לתקן את עצמי ואת היחסים שלי עם הבורא, מפני שעל ידי זה אני מתקן את היחסים שלי עם העולם.

אין צורך שהיהודים יסבירו לאירופה עד כמה הם טובים. הם כל כך רוצים להוכיח שהם לא רוצים לעשות שום רע לאף אחד ושהם עוזרים לכולם. אבל למי איכפת? – לאף אחד. בגשמיות, היהודים לא יכולים לקבוע שום דבר, לא משנה כמה נחמדים הם יהיו, העולם יבין יותר ויותר שהם לא ממלאים את תפקידם. בתת ההכרה אומות העולם רוצים מהיהודים רק דבר אחד: שיביאו להם קשר עם הבורא. מפני שהם רק שלב מעבר, הם חייבים לעשות זאת, זאת חובתם, זאת ההתחייבות היחידה שלהם כלפי העולם. אז מדוע הם לוקחים על עצמם עבודה זרה? אף אחד לא צריך מהם תרבות, חינוך, מדע ושום הצלחה בתחומים אחרים.

האנושות כלל אינה מעריכה את תרומתו הענקית של העם היהודי שהוא כל כך מתגאה. היא כאילו אומרת לו: "אנחנו לא רוצים להכיר בזה, כי אנחנו לא מצפים מכם לזה. לפי תכנית הבריאה אתם צריכים להביא לנו את המאור המחזיר למוטב. בלעדיו כל היתר לא שווה כלום". ובסופו של דבר, המערכת הכללית נכנסת יותר ויותר לאנטישמיות.

אנטישמיות, היא יחס שלילי לעיסוקים שהיהודים מתעסקים בהם בעולם הזה שלא לצורך. והשנאה כלפיהם רק תגדל עד למימדים הרי אסון. מפני שהם אינם עוסקים במה שהם צריכים לעסוק. ישראל (ISRA-EL) צריך להיות "אור לגויים", המקשר, "המעבר" בין הבורא (Bore) לעמים, "ממלכת כוהנים" שמיועדת לחנך את העולם. בעל הסולם כותב על כך במאמריו "מתן תורה" ו"ערבות". רק עם ישראל מסוגל לסלול את הדרך לאור כלפי העולם, ובמקום זה הוא יוצר "פקק", חוסם את המעבר, מציב מחסום. אז איך אפשר בעקבות כך לא להרגיש כלפיו שנאה? ברור שאומות העולם מתייחסים אליו בצורה שלילית (–).

מפני ש"ישראל" זה ישר לבורא (ישר-אל). דווקא לאנשים האלה יש אפשרות להתקשר עם הבורא. עם ישראל קיבל יכולת כזאת ואחר כך "נשבר" והתפזר בין העמים. כל ההכנה לכך נעשתה מלמעלה, ועכשיו כל מי שייך לדרגת "ישראל" חייבים להתחיל לתקן את עצמם כדי להביא את האור ל"אומות העולם" (Nationals).

האנטישמיות תלויה רק בזה. אבל בדרך כלל היהודים בורחים מאחריותם. נכון להיום, אמריקה כבר מאבדת מהפופולריות שלה, ואנשים נוסעים יותר לאוסטרליה, כי שם קצת יותר שקט. במקום להיות במרכז העולם ולהביא לו תיקון, כי אף אחד אחר לא יעשה זאת, הם בורחים לסוף העולם כדי להתחבא, להסתתר שם…

באופן כללי, בלתי אפשרי לראות את האירועים השוטפים בעולם בטווח הקצר. עלינו להיות מעל כל זה, בלי שנרצה להזיק למישהו. העיקרון הוא כזה: אם אני לא מסוגל להביא את העולם לגמר התיקון כבר עכשיו, אז כל הדברים הרעים שמתרחשים בעולם, לא משנה מי מרגיש אותם, הם בגללי. זאת אשמתי. לכן, עליי לדאוג מהר ככל האפשר, להביא להם את שיטת התיקון, בעזרת כל השיטות האפשריות: דרך ספרים, דרך האינטרנט, קורסים וגם כמערכת פנימית המבוססת על החיבור בינינו. ואם במקום כלשהו בעולם מתרחש משהו רע, אז זה רק מפני שאני לא מביא את העולם לתיקון. הרי רק אני מסוגל לעשות את זה.

אנשים מאשימים את היהודים מפני שזהו טבע האדם, הוא מרגיש שזה כך, אף על פי שהוא לא יודע מדוע. זהו "ידע טבעי". ולמרות שאני מסביר לכם ולעולם כולו, אתם עדיין לא מבינים שדווקא אנחנו אשמים בכל מה שקורה. אתה רוצה לעצור את שפיכות הדמים? בבקשה, תעשה משהו, תביא לאנשים יותר מאור המחזיר למוטב, תתפלל עבורם. דווקא אתה צריך להביא אותם לתיקון, ובמובן הזה העולם שייך לך.

הכול תלוי בכך, עד כמה אנחנו נזרז את התיקון. אני פונה לכל החברים שלנו בכל העולם ולצופי הטלוויזיה. בואו נרגיש קצת יותר אחריות.

מתוך שיעור על פי המאמר מספר "שמעתי", 27.01.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מבט לא רגשי, אלא שיטתי על האנטישמיות
חשבון שלא שולם
רוח רפאים אנטישמית משוטטת בעולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest