דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / אנחנו – במרכזם של כל העולמות

אנחנו – במרכזם של כל העולמות

photo_rav_gh70_185.jpg

מן העיתונות: קבוצת מדענים מאוקספורד, פרסמה ב – Physical Review Letters מחקר, שבו הם מציעים השערה להסבר על הדינאמיקה הנצפית של היקום:

אנחנו נמצאים ביקום במקום ייחודי, "מובלט", ומיוחד במינו , שבו צפיפות החומר נמוכה באופן אנורמאלי, ולא אופייני ליקום בכללותו. על פי הנתונים האלו משערים חלק מהמדענים, שאנחנו נמצאים במרכז היקום.

ההשקפה האלטרנטיבית (עקרון קופרניקוס) קובעת, שהיקום הוא הומוגני ואין שום מקום מיוחד לכדור הארץ (או מערכת השמש). התיאוריות המדעיות הנוכחיות מבוססות על עקרון קופרניקוס, אך הן לא מסוגלות להסביר את המפה של עולם המדע המודרני.

תגובתי: לפי חכמת הקבלה, העולם שלנו הוא המדרגה האחרונה של העולם הרוחני התחתון – עולם העשיה. העולם שלנו נמצא במרכז של כל העולמות, במרכז העולם שלנו נמצאת מערכת השמש, במרכז של מערכת השמש נמצא כדור הארץ, במרכזו נמצאת ארץ ישראל, במרכזה – ירושלים, שבמרכזה – הר המוריה, והלאה – בית המקדש וקודש קודשים. הכול מסודר לפי ההשפעה והיחס בין הכוחות הרוחניים.

המדע המודרני מתקרב לקיצו, ולא יהיה לו לאן להתפתח הלאה. הוא מגלה כבר עכשיו את הנקודה שאותה הוא לא יוכל לעבור, ומתאים את עצמו אל מה שחוכמת הקבלה דיברה עליו כבר לפני אלפי שנים (האר"י, שער מאמרי חז"ל). העולם הגשמי שלנו נמצא בתוך המעגלים של השדה הרוחני:

"קודם ארבעה העולמות הללו

היה אין סוף אחד ושמו אחד באחדות נפלא ונעלם,

ואין להם השגה באין סוף,

כי אין שום שּׂכל נברא שיוכל להשיגו,

היות כי אין לו מקום, ולא גבול, ולא שם."

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest