דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנחנו מסוגלים למנוע את האיום

אנחנו מסוגלים למנוע את האיום

שאלה: בשנת 1940 בעל הסולם כתב על הסכנה שצפויה לנו. אבל בימינו אנחנו רואים שזאת כבר סכנה שבפועל מאיימת עלינו, ולא רק אם אנחנו לא נתחבר כי חוטפים את ילדינו.

תשובתי: זה תלוי כיצד רואים את המצב. הרוב אינם חושבים כך וממשיכים לחיות כאילו שום דבר לא קרה. אולי הם מוכנים להשתתף בפעילות למען הנערים החטופים וגם לא כולם. כל אחד עושה חשבון מאוד אגואיסטי. לכן, בינתיים אנחנו נאלצים להמשיך להתקדם בדרך ייסורים, בדרך "בעיתו".

כדי לעבור מדרך "בעיתו" לדרך "אחישנה", צריכים מערכת חינוך עוצמתית כדי שהאדם יבין שהוא מסוגל לשנות משהו ועל ידי זה הוא מרוויח.

זאת צריכה להיות מערכת הסברה רחבה שתקיף את כל העם. היא לא צריכה להיות תוצאה של ייסורים, מכות ובעיות. ואסור לנו לחכות לרגע שהאנשים יהיו יותר מוכנים לשמוע אותנו. אנחנו לא מחכים למכות אלא רוצים להגיע אליהם בזמן טוב ולהביא אותם למצב יותר טוב. חייבים לבנות מערכת הסברה הדרגתית שתשפיע יותר ויותר על העם.

אנחנו עוברים עכשיו תקופת לימוד מעשי קשה עם הקהל הרחב. אנחנו לומדים מה מתקבל על ידי הקהל ומה לא מתקבל, באיזו צורה עדיף לפנות אליהם, כיצד לדבר איתם, מה בדיוק צריך להיות המסר שלנו. בצורה כזאת אנחנו מלמדים את עצמנו כיצד ללמד אחרים.

הערה: מפחיד לחשוב מה יקרה אם אנחנו לא נספיק לבצע את עבודתנו ולמנוע את מלחמת גוג ומגוג שעליה כתבו הנביאים!

תשובתי: אין מה לפחד! אם אנחנו עושים את כל מה שביכולתנו, משתדלים להעביר לאנשים את שיטת התיקון ולמשוך אותם למטרת הבריאה, זה כבר מספיק. אפילו אם אנחנו לא רואים שאנחנו מצליחים, אבל זה בכל זאת עובד. אנחנו פותחים את המעבר ל"אור המקיף" ומאפשרים לו להחזיר את הכול למוטב, לטוב.

זה דומה לתינוק שביום אחד מתקדם בלימוד שלו, בהכרת העולם, הרבה יותר מאדם מבוגר שמתקדם במשך שנה. אבל התינוק לא מבין זאת ופועל בהיסח הדעת.

כך קורה גם לנו. אנחנו פועלים ולא מבינים, מנסים כך או אחרת ונראה לנו שאנחנו לא מצליחים. אבל דווקא המצבים הללו הם המועילים ביותר להתקדמות. בצורה כזאת אנחנו לא יוצרים שום מחסום לאור, כי אנחנו מבולבלים מדי וזה דווקא לטובה!

שאלה: האם אנחנו נוכל למנוע את מלחמת גוג ומגוג אם נמשיך לפעול כך?

תשובתי: כבר עכשיו אנחנו נמצאים במלחמה. אם אנחנו נמשיך לעבוד כך ויצטרפו אלינו גם חלקי העם האחרים לביצוע המשימה, המטרה הזאת, אז ללא ספק שהכול יהיה בסדר והמצב ישתפר מהר. אני לא צופה שום אסונות במקרה כזה.

אבל אנחנו צריכים להשתדל להקדים את המכות כדי שהן לא תשגנה אותנו. חייבים לרוץ יותר מהר מהשוט שעומד להצליף בנו. ומשיגים זאת בזכות חשיבות המטרה, כדי לא לברוח מהשוט, אלא להשתוקק קדימה מפני שמעריכים את החיבור ואת המטרה.

מתוך שיעור על פי עיתון "האומה", 20.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חיבור מול פני הרע
כוח החיבור יפרוק את המחבלים מנשקם
מלחמת גוג ומגוג – מבעד לחלון או בתוך הנשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest