דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / פוסטים נבחרים / אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!

אנחנו מחכים לכולכם בנובמבר!

laitman_2008-11-14_6935_70.jpg

9-11.11.2010, תל-אביב, גני התערוכה, יערך כנס קבלה בינלאומי, אשר בו יתאספו כל התלמידים הלומדים את חכמת הקבלה במסגרת האקדמיה שלנו בישראל ובכל רחבי העולם. אלה יהיו שלושה ימים של חיבור ואיחוד ענקי!!!

אנחנו מארגנים כאלו כנסים, קודם כל כי קיימת הוראה מצד המקובלים שלפיהם אנחנו חייבים לערוך מפגשים וכנסים כדי להתאחד. על זה כותבים הרב"ש ובעל הסולם, וזה נובע עוד מכתבי האר"י והרמח"ל, ואפילו כותבים על כך רבי שמעון בר יוחאי ואברהם אבינו.

כל התיקונים מתרחשים רק הודות לאיחוד בין הנשמות, והאיחוד מתחיל ממגע הדדי והתחברות.

אך בתוך המגע ההדדי הפיזי קיים רעיון אחד: להשׂיג איחוד כזה שייקרא "בורא", השפעה, עולם רוחני. בתוך החיבור הזה מתגלים העולמות, כלומר מתוך "העלמות" (ההסתרות) עוברים לגילוי, וכך יותר ויותר מתגלה הבורא, במקום שיסתתר מאחורי העולמות/העלמות. במילים אחרות, בקשר בינינו יותר ויותר מתגלה ההשפעה, האהבה, וזה נקרא גילוי הבורא.

כאשר התכונה הזאת מתגלה בינינו, אנחנו מתחילים להרגיש שחיים וקיימים בתוכה ובזה מתעלים מעל הרגשת העולם הזה. גילוי הבורא ניתן ליישׂם רק בתנאי שאנחנו מבצעים פעולות במסגרת העולם הזה, בכך שמתחילים מכאן וממשיכים אותם כבר במרחב הרוחני שמתגלה בקשר בינינו.

לכן הכרחי הדבר, להיפגש ולהתחבר באופן כזה, בכך שאנחנו מנצלים את כל האפשרויות שהעולם הזה מאפשר לנו: בצורה פיזית או וירטואלית, כדי לקבוע ולהתקין קשרים יותר הדוקים בינינו.

אנחנו רוצים לפרסם בצורה רחבה את האירוע הזה ולצרף אליו כמה שיותר אנשים, ללא שום הגבלות כלשהן. כל אדם, מכל פינה שבעולם, יכול להגיע ולקחת חלק בכנס, אם הוא מרגיש שהוא נמשך לרעיון הזה.

מתוך שיעור בנושא "שאלות על תפקיד האומה", 12.08.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
כרטיס לעולם הרוחני
ההכנה היא הדבר החשוב!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest