דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנחנו לא נזדקק יותר לתרופות

אנחנו לא נזדקק יותר לתרופות

שאלה: מה יהיה כשנצליח לפרסם את שיטת החינוך האינטגרלי בעולם? האם בעולם יהיה שפע, לכולם יהיה אוכל, חיים נוחים, ולא נצטרך לעבוד יותר משעתיים ביום?

תשובתי: אנחנו נגיע ליותר מזה: אנחנו נתקן ונזכך את עצמנו בכזאת צורה, שאנחנו בכלל לא מצטרך לעבוד. זה לא שמכונות יעבדו בשבילנו, אלא בכלל, העולם הגשמי הזה יתאדה, אנחנו נעבור לעולם של כוחות במקום העולם של הדמויות המדומות.

אנחנו נתחיל להשתמש בכל הידע שלנו, בכל המדע והכוח לטובת האנושות, בהתאם להסכמה הדדית הנהוגה בחברה. מעבר כזה יתרחש לאט לאט במידת המוכנות של החברה.

שאלה: כלומר, גם המשבר ברפואה והשימוש הלא נכון של התרופות, גם כן יתוקן ויהפוך לשימוש טוב?

תשובתי: יהיה שימוש טוב בתרופות, עד שהשימוש בהן ייעלם בכלל. אנחנו לא נצטרך את התרופות עצמן. אבל בשלב הביניים אנחנו ודאי נשתמש רק בתרופות מועילות. אתה לא תוכל לתת תרופות מזיקות ולהרעיל אנשים שאתה מרגיש אותם כקרובים.

שאלה: לא מובן לי, איך יכול להיעלם משבר האקלים, התופעות המאיימות והמפחידות שעלולות להתרחש? האם הטבע גם כן קשור עם ההצלחה שלנו בהפצת החינוך האינטגרלי?

תשובתי: אם אתה קובע איזון בדרגת ה"מדבר", אז הוא משפיע בדרגת הכוחות על כל הדרגות שמתחתיה. כל הבעיה, שאנחנו לא מרגישים את הכוחות האלה. אם לפני 150 שנה הייתי מראה לך איזו סוללה חשמלית, אז לא היית מאמין ומבין שבה נמצא איזה כוח. באותם הזמנים היית מבין את כוח האש, המקל, הכוח הדינאמי, הפוטנציאלי, אבל לא את הכוח החשמלי.

היום אתה מבין שלחשמל יש כוח, והיית מאמין שממצבר יכולה לעבוד מכונה גדולה. אבל אם הייתי מראה לך איזו קופסה קטנה והייתי אומר לך שזו פצצת אטום, שיש בה כוח לשרוף את כל מנהטן, אז לא היית מאמין לי. היית ודאי צוחק, כי המימדים של מנהטן ידועים לך.

אבל היום אתה כבר מאמין, שמגיעה איזו מכונית רגילה לשדרה החמישית ובתוכה יש איזו קופסה קטנה שמתפוצצת וכל מנהטן הופכת חזרה לכפר אינדיאני. לפני מאה שנה זה נראה כבלתי אפשרי, אבל היום נעשינו חכמים, ומצב כזה נראה בהחלט מציאותי.

אותו הדבר שייך גם כלפי כוחות יותר נעלמים, אלה כוחות רוחניים שגם כן פועלים בעולם. הם הרבה יותר נעלמים ופי מיליארדי פעמים יותר חזקים מאשר האנרגיה האטומית. הכוחות האלה לא סתם "פועלים" על העולם הזה, אלא הם מפעילים אותו!

שאלה: מזה הקרחונים יפסיקו להימס?

תשובתי: אם אנחנו מחזירים את עצמנו לאיזון עם הטבע, אז כל הדרגות שנמצאות תחתינו גם כן מתאזנות.

שאלה: וכולם יוכלו לראות את הכוחות האלו?

תשובתי: את הכוחות האלה יראו אלה שמשיגים, אלה שמוכנים לזה פנימית, כי לצורך זה צריך לבנות מכשיר בפנים, בתוכך.

מתוך שיעור על הקדמה לספר "פנים מאירות ומסבירות", 09.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לא מקל קסמים, אלא שיטה הגיונית
לרמת חיים טבעית
להבריא את כל העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest