דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אנחנו חייבים לתת משהו לאנשים

אנחנו חייבים לתת משהו לאנשים

2012-03-25_732_w.jpg

כנס בצרפת. שיעור מס' 3.

אדם צריך להימצא בקבוצה, שרצוי שתהיה מורכבת מעשרה אנשים. אפשר גם משלושה עד עשרה, אבל עשרה זה המספר האופטימאלי. צריך לחפש ולארגן קבוצה, שבה יהיו בין חמישה לעשרה חברים שמוכנים להתחבר להשגת המטרה.

וחוץ מזה, מאחר ואנחנו חיים בתנאים של משבר, אז אפשר להתקדם כלפי מעלה רק בתנאי שאנחנו מנהלים הפצה חיצונית.

heb_o_rav_2014-05-09_lesson_congress_n3_pic140

ישנן שלוש מדרגות: עליון, אמצעי, תחתון. אנחנו נמצאים באמצע וצריכים לעלות. לעליון (1) יש אור, הוא שלם ומושלם, זה המורה, הבורא, כל מי שלמעלה מאיתנו.

האמצעי (2), זו הקבוצה שלנו, והתחתון (3), זה הקהל החיצון, החברה. כדי לקבל מלמעלה מהבורא דרך המורה אור, אנחנו צריכים שמתחתינו יהיו אלה שרוצים לקבל אותו. לכן אנחנו חייבים להפיץ את חכמת הקבלה, או את שיטת החיבור האינטגרלית, שזה בעצם אותו הדבר, רק ללא לימוד הפיזיקה של העולמות העליונים.

אי אפשר ללא התחתון שרוצה לצאת מהמשבר. הוא לא יודע מה זה חכמת הקבלה ולא מדאיגות אותו המחשבות על משמעות החיים, אבל יש לו מינוס גדול בבנק, במשפחה, עם הילדים, בכל החיים שלו שנמאסו עליו, הוא נמצא בדיכאון, צורך סמים, רע לו!

וזה מספיק כדי שאנחנו נדאג לו, נטפל בו ונעלה אלינו את הרצונות שלו. מאחר ואנחנו מתחילים לדאוג לאנשים, אז מתחילים להיות חדורים מהצרכים שלהם. הם מחכים שיוכלו לקבל מאיתנו משהו. לכן אוחז בנו הפחד איך לספק להם את מה שהם מחכים לו?

כי גם לנו עצמנו אין שום דבר, ואנחנו מרגישים חיסרון. אבל זה מעורר ודוחף אותנו לעלות עוד יותר למעלה עם החיסרון הזה למורה ולבורא ולדרוש מהם שיתנו כמה שיותר מהר מילוי שאותו התחתונים דורשים מאיתנו. אנחנו מתביישים בזה שלא יכולים לתת אותו.

אנחנו חדורים מהרצונות של הקהל הרחב וזה מאלץ אותנו לפנות לבורא. כי אנחנו הרי חייבים להביא להם משהו. אנחנו בעצמנו צריכים למקם את עצמנו במקום הצר הזה, למשוך על עצמנו צרות, כאשר האנשים יתחילו להאשים אותנו ולדרוש את מה שהובטח. אבל זה נחוץ מאוד, כי אז אנחנו נרצה לבוא למורה ולדרוש ממנו, ונוכל לקבל ממנו.

מתוך שיעור שלישי בכנס צרפת, 10.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מחפש למי להשפיע
למען מי אני הולך לאנשים?
מידה מינימאלית של המציאות הרוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest