דף הבית / הכול על הקורונה / אנחנו גרועים יותר מהאנשים הפרימיטיביים

אנחנו גרועים יותר מהאנשים הפרימיטיביים

שאלה: מנכ"ל פייזר אמר, שעד שנת 2024 נמשיך להתמודד עם מגפת הקורונה. בנוסף אנו רואים שינויים בתנאי האקלים והכלכלה. לאילו שינויים בעולם עוד אפשר לצפות בשנת 2022?

תשובתי: אני חושב שאנחנו עוד נראה אירועים שליליים כמו שינויי אקלים ומכות אחרות של הטבע, הוריקנים, הרי געש, רעידות אדמה בשנה הקרובה. בנוסף לווירוסים שעוד עשויים להתפתח, עלינו לקחת בחשבון  את ההתחממות של כדור הארץ, ההתחממות הזו גורמת לכך שכל מיני חיידקים ומזיקים יוצאים מתוך כדור הארץ, מההפשרה של האדמה והקרח, ויהיה לנו קשה מאוד להתמודד איתם, אם בכלל נוכל להתמודד איתם. כל זה עומד עוד לפנינו, ואני חושב שאנחנו יכולים לעצור את כל זה ולא לתת לזה להתפתח, לא בעזרת הטכנולוגיה, הרפואה והמדע, אלא רק במישור החברתי בינינו. על ידי שיפור היחסים בינינו, בין בני האדם, בין המדינות, יש לנו אפשרות להגיע למצב שכל המזיקים שאנחנו מכירים וגם אלה שאנחנו עוד לא מכירים, פשוט לא יגעו בנו. הכול תלוי אך ורק ביחסים בינינו הטובים.

שאלה: איך קשורים היחסים בינינו לכל הבעיות של העולם?

תשובתי: האדם נמצא בדרגה הגבוהה ביותר בסולם הדרגות בטבע, מעל דרגות הדומם, הצומח והחי, האדם נמצא בדרגת המדבר, הדרגה הרביעית, ועל כן כשהאדם מתקן את עצמו, כל הדרגות תחתיו מיתקנות מאליהן. אין לנו בעיה של טכנולוגיה, נשק, או רפואה, אלא רק בעיה ביחסים בינינו.

מתוך תוכנית "העולם", 21.12.2021

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest