דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אם מחר פורצת מלחמה…

אם מחר פורצת מלחמה…

photo_rav_gh70_217.gif

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 7

שאלה: כיצד אתה מתאר לעצמך כיוון חדש בהפצת חכמת הקבלה מבלי להזכיר את המילה "קבלה"? הרי ברוסיה כבר היה ניסיון כושל עם העיתון "העולם החדש".

תשובתי: בהחלט, הניסיון הזה לא הצליח, ויש לכך כמה סיבות. ראשית, זה היה מוקדם מדי, המשבר עדיין לא היה ניכר, כלומר, לא היה לנו עדיין עם מה לפנות לקורא, וגם עכשיו אנשים רבים מנסים לטשטש את המשבר. אנשים יכולים להעלים עין מהרבה דברים עד לשנייה האחרונה.

אין לנו ברירה. קודם כל עלינו להביא את האנשים להבנת המצב הנוכחי. ואפשר להסביר זאת, בלי להתייחס למקורות קבליים כלשהם. הרי את היסטוריית התפתחות האנושות כולה, את האפשרות של הבחירה החופשית, תהליכי השבירה והתיקון אפשר לתאר בצורה כללית מבלי להזכיר את חכמת הקבלה.

אנחנו חייבים לעשות זאת, על מנת לספק לאדם הסבר רציונלי, הגיוני ופשוט למתרחש בעולם, כדי שיראה את התמונה הכללית, ושזה לא יעורר בו דחייה ודעה קדומה. הרי למעשה המשבר הוא חובק עולם, והוא הרבה יותר חזק ורציני ממה שנראה לנו מתוך מה שמפורסם באמצעי התקשורת. פשוט רוצים להסתיר אותו מאיתנו. איזו ממשלה רוצה אירועים כמו אלה שמתרחשים בלוב ובמדינות אחרות? אז מנסים להסתיר את המתרחש, מכיוון שאין פיתרון.

רק כך, אחרי שהאדם יבין, יראה, יסכים וירגיש את מה שבאמת מתרחש כל יום, יהיה אפשר לגלות לו עוד קצת. אך קודם כל עלינו לעשות הפצה גלובלית, רחבה, שכוללת גם את השיתוף שלנו עם יונסק"ו בנושא מערכת החינוך המוצעת על ידינו, והסבר הסיבות לאסונות הטבע, המשבר במשפחה, הסמים ועוד.

לאחר מכן נגיע אל חכמת הקבלה. כשתעלה השאלה בקשר לפיתרון: על ידי מה נוכל למלא את האגו שלנו. ואז נצטרך לגלות למה מתכוונת חכמת הקבלה. אך לא בהתחלה. על האנשים להבין בהדרגה באיזה מצב הם נמצאים, ולהבין שחוץ ממלחמה, ישנו פתרון אחר. הרי מדוע יכולה לפרוץ מלחמה?

העניין הוא, שבבבל העתיקה הרסנו את הקשר בינינו והתפזרנו בעולם כולו. ועכשיו הקשר שלנו נעשה גלובלי, אין לאן לברוח, ולנתק אותו אפשר רק על ידי פריצה במלחמה…

מתוך שיעור מס' 7 בכנס בניו-ג'רזי, 03.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
תרפיה רוחנית להמונים – השלב הראשון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest