דף הבית / אקטואליה / "אם טראמפ ינצח, אני אעזוב"

"אם טראמפ ינצח, אני אעזוב"

הערה: במרוץ שלפני הבחירות לנשיאות באמריקה דונלד טראמפ מוביל. זה הוביל לכך, שקרוב ל – 19% מהאמריקאים הצהירו שאם טראמפ ינצח, אז הם יהגרו לקנדה. למען האמת, גם אם הגברת קלינטון תנצח, אז 15% מאמריקאים מתכוננים לעבור לקנדה. לאור האמור נראה כי שני המועמדים לא מעוררים אמון בקרב תושבי המדינה.

התייחסותי: לראשונה בהיסטוריה האמריקאים לא רואים תקווה לעתיד. הם אינם מתגאים במדינה שלהם. הם מבינים עד כמה המועמדים לנשיאות אינם משכנעים ואינם עומדים בהתחייבויותיהם. ובאמת, מה הם יכולים לשנות? אנחנו נתקלים כאן בבעיה של המערכת הכללית של השלטון החל במערכת הקומוניסטית והדיקטטורית לסוגיה, ועד לכל סוג שלטון ליברלי. כולם מוכיחים חוסר עמידה מוחלטת בהתחייבויות. לאנושות לא נשאר מוצא, מה לבחור? כמה שלא נלהטט, איך שלא נחליף נשיאים, כולם בובות על חוט שבסיכומו של דבר אינן מחליטות דבר.

הערה: בכל זאת, באמריקה שלט הלך רוח של "תיצור את עצמך"…

תגובתי: זה היה מזמן והחל להיעלם בהדרגה מאמצע המאה שעברה. הגישה של אמריקה מיצתה את עצמה, מפני שהיא התקיימה על בסיס אגו עצום, בהשראה "קאובוית" עצומה של החלוצים, אבל הכל חלף! ומה הלאה? ההצלה פשוטה מאוד, יש להנחיל את לימוד השיטה הנכונה היחידה הנובעת מחכמת הקבלה. אם כולנו נבין שאין דרך אחרת אז נינצל מ"טביעה" ואם לא כולנו "נטבע".

הערה: הרי כדי שחכמת הקבלה לא תישאר בגדר סיסמה, צריך להיות רצון להבין אותה.

תגובתי: אף אחד לא יוכל להבין ולתפוס דבר! רק הרגשה של מבוי סתום תיתן לאנשים תקווה קטנה ואמונה שבאמת קיימת שיטת לימוד מיוחדת. גילה אותה "אדם", מייסד האנושות החכמה והעביר אותה לאברהם, זו השיטה שנמצאת אצל היהודים. על היהודים "לקשור" הכול יחד, כך תהיה שיטה טובה ומסודרת וכולם יבינו שבה טמון הפתרון. עלינו לדאוג לכך, כדי לזרוע את הזרעים שיקנו לאומות העולם נצנוצים של תקווה. לעניין הנשיא בארה"ב, טראמפ הוא הנשיא המועדף היום עבור אמריקה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 16.5.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest