דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תפספסו את ההזדמנות!

אל תפספסו את ההזדמנות!

לב

לתלמידים מתחילים חשוב מאוד להשתתף בקונגרסים שלנו. כשאדם מגיע לקונגרס הוא מתעורר, מקבל השראה, מקבל אנרגיה, שרק בעזרתה הוא יכול להתקדם הלאה.

לכן אנחנו מקיימים את הקונגרסים שלנו. לא ניתן להתקדם לחיבור גדול וחזק בינינו, בלי ליצור תחילה מגע פיזי וחי. לא לחינם נאמר, שעדיף לראות פעם אחת מאשר לשמוע מאה פעמים.

גם אם אין לאדם שאיפה ממשית ואמיתית למטרה הרוחנית, ועדיין לא בוערת בו הנקודה שבלב, הקונגרסים עשויים "להדליק" אותו, ומאפשרים לו להתחיל את ההתפתחות הרוחנית שלו, אפילו מרמתו הגשמית.

איחוד וחיבור חיצוניים מביאים לחיבור הפנימי לפי הכלל: "אחר הפעולות נמשכים הלבבות", וזאת רק במידה שאנחנו רוצים להתאחד בפנים, על ידי הנשמות, עם הנקודות שבלב שלנו.

באמצעות מפגשים ישירים, כמו בזמן קונגרס, אנחנו משתדלים לחבר את כל הנקודות שלנו כמה שיותר חזק, לאחד כללי! כי הנקודות הן התחלת הנשמות. ואחר כך כל אחד חוזר לביתו, אבל שואף לשמור על הקשר הזה. כך נוצר המרחב הרוחני!

כדאי לנו להיפגש, כל עוד שלא התחברנו עדיין דרך הנקודות שבלב שלנו כך שנוכל לעבוד איתן, ללא תלות במרחק הגשמי שבינינו, ודווקא בעזרתו לחזק עוד יותר את הקשר הרוחני בין הנשמות שלנו.

kab_sifria_40.jpg סרט: "בדרך הביתה"

רשומות קודמות בנושא:
קונגרס קבלה בדרום אמריקה (קליפ)
רשומות נוספות במדורים: קונגרס, התפתחות רוחנית, קבוצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest