דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תבזבזו את הזמן לשווא

אל תבזבזו את הזמן לשווא

מתוך הכנס בגאורגיה

מיותר לומר על כך, שלכולנו נחוץ החיבור ובמיוחד בגאורגיה, היכן שזה נחשב להשתוקקות הנעלה של האדם, לאיחוד, לשלום, לשכנות טובה.

אני חושב שלכולם מובן שאנחנו צריכים להיות יחד, ללמוד לפי אותה השיטה ולא לחפש משהו אחר. אחר כך אנחנו נגלה שכל זה באמת אחד.

אבל לא להתמהמה ולא לסטות הצידה.

תחילה צריך לצאת לדרגת ההשגה של העולם הרוחני, כאשר אנחנו רואים את שורשיו. אז לא תהיינה שום בעיות. הייתי מאוד רוצה שאותם החברים שלנו שנמצאים עכשיו בכל מיני חיפושים, פשוט יניחו את זה עד לאותו הזמן שיוכלו בעצמם לברר הכול.

ואז באמת יהיה מובן שכולנו מבבל ומשם נובעת חכמת הקבלה. והיא כוללת בתוכה את כל סוגי הלימוד. אז לא יהיו יותר לא סתירות ולא חיפושים למיניהם.

כאשר אדם מתחיל ללמוד את חכמת הקבלה, כאשר הוא לגמרי לא נכנס לתוכה, לא מבין מה זה העולם הרוחני, ומתחיל להשוות מילים, כל מיני ביטויים, זה הכול לא רציני. חבל על הזמן והעיקר, שבזה מוכנסים מחלוקת, פירוד, חלוקה לתוך הקבוצה ולכל הכלי העולמי. כי הוא לא מבין שבזה הוא יוצר במסה העצומה שלנו איזו נקודה חולה, שמפיצה את המחלה הזאת לכל האחרים. ולכן הוא בעצמו יסבול, לא באותה המידה הקטנה שבה הוא ביצע איזו הפרה, אלא באותה התהודה שהוא יצר בכל הכלי העולמי. חבל על אנשים כאלה. הם פשוט לא יבינו למה זה סוחף אותם לאן שהוא.

תאמינו לי, לא כדאי לעסוק בשום דבר, חוץ מאשר בחיבור ואיחוד. כל תיאוריה, כל כיוון שמזמין פירוד, זה לא לקדושה. ולכן צריך לזנוח את כל הניסיונות האלה. להיאחז זה בזה כמו בהצלה! כמו באוקיינוס: אם משהו מפריד בינינו, אז אנחנו מייד טובעים, אבל אם נאחזים זה בזה יחד, אז צפים על פני המים. כך אנחנו צריכים לתאר לעצמנו את כל זה.

מתוך דברים שנאמרו בסעודה בזמן הנסיעה בגאורגיה, 07.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האש המטהרת של האהבה
פילוסופיה ריקה או מדע מעשי?
סגידה עיוורת או תנועה הכרתית?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest