דף הבית / קבלה ומדע / טבע / אלכסנדר פרוחנוב משבח את מיכאל לייטמן על הלימוד שלו

אלכסנדר פרוחנוב משבח את מיכאל לייטמן על הלימוד שלו

סקירה של כלי התקשורת הרוסיים

ידיעה: העיתון "קומסומולסקיה פרבדה" מקדיש חומר רב ללימוד המיסטי היהודי של הקבלה. גורם המידע לכך היה הכנס הבינלאומי של המקובלים שנערך לא מזמן במוסקבה.

את ההתעניינות בקבלה, העיתון מחמם על ידי הידיעה לפיה בלימוד הזה עוסקים הרבה כוכבים מעסקי השעשועים והסרטים. מחוץ לרוסיה: מדונה, דמי מור, נעמי קמפבל, בריטני ספירס, אליזבט טיילור, ברברה סטרייסנד, מיק ג'אגר, וברוסיה עצמה: פיליפ קירקורוב, לוליטה, אנדרי מקרביץ', סרגי לזרב.

בהתחשב בכל זה, "קומסומולסקיה" מביאה ראיון ארוך עם מייסדה של האקדמיה הבינלאומית לקבלה הרב הישראלי דובר הרוסית מיכאל לייטמן.

"אנחנו התרחקנו מהטבע. האנושות הופכת להיות גידול סרטני, ובסופו של דבר תאכל את עצמה ואת הטבע ותמות…את זאת עוזרת לנו לגלות הקבלה." אומר מיכאל לייטמן. כמו כן הוא מורה על דרך ליצירת חברה חדשה לחלוטין, שבה אנחנו מתחילים להרגיש זה את זה כאחד שלם בחיבור עם הטבע. באופן כללי, קומוניזם, אבל קומוניזם אמיתי, ולא זה שכתבו עליו מרקס, אנגלס ולנין.

מעניין לציין, שלייטמן והלימוד שלו זוכים לתגובות די ראויות לשבח של העורך הראשי של העיתון "זאווטרה" אלכסנדר פרוחנוב, שאותו גם כן מצטט העיתון "קומסומולסקיה פרבדה".

ידיעות קודמות בנושא:
"קומסומולסקיה פרבדה" – על הקבלה
נפרדנו כמו ספינות בלב ים…
הטבע דוחף אותנו לאיחוד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest