דף הבית / המשבר ופתרונו / אי אפשר להמשיך בדרך הישנה

אי אפשר להמשיך בדרך הישנה

שאלה: איך אפשר לוותר על ייצור של מוצרים מיותרים, אם כל המשאבים והתוכניות מרוכזות אצל האנשים החזקים בעולם הזה ולא ניתן להגיע אליהם? אנשים פשוטים חייבים לעבוד בייצור כדי לכלכל את עצמם.

תשובתי: נכון להיום, 80% מהתוצרת שאנחנו מייצרים, אין לנו בה צורך כלל. לפי חישובים סטטיסטיים מספיק שבסך הכול 3% מאוכלוסיית כדור הארץ יעבדו בייצור, כדי לספק לאנושות את כל הנחוץ לה. כל הייצור העודף שאנחנו מייצרים, נועד רק כדי להוציא כסף מאחרים ולשמור אותו ב"קופות חיסכון" שלנו ואז הכסף מאבד את ערכו, כמו שקורה היום.

בימינו בנקים מנהיגים מתן הלוואות ללא אחוזי ריבית ואפילו באחוז ריבית שלילי. נניח אם אתה לוקח הלוואה של 1000 ש"ח עליך להחזיר 900 ש"ח. ברור לאן נעה הכלכלה? היא מתחילה לעבוד בכיוון הפוך. איננו מבינים שיצרנו לעצמנו עולם מלאכותי, כולם כבר חיים בתוכו לפי חוקים רוחניים, ורק האדם חי בדרך הישנה! לכן אנחנו לא מצליחים בשום דבר. עלינו פשוט לפקוח עיניים ולהתפכח.

העומדים בשלטון בכל מדינה רוצים שיהיה טוב לאזרחים, אבל לא מצליחים! מפני שהיום מצד אחד, אנחנו לא יכולים לעבוד בצורה נכונה עם האגו שלנו ועם המערכת האגואיסטית שקורעת אותנו וגורמת לנו לדחייה זה מזה ומצד שני, אנחנו מגלים שאנחנו לחלוטין מקושרים הדדית.

לכן, אפשר לומר כאן רק דבר אחד: אנחנו חייבים, בטרם יאונה לנו רע, להבין או בדרך טובה או בדרך רעה, את העולם שבו אנחנו קיימים. אנחנו רואים, כיצד האנשים החזקים בעולם הזה הם באמת חסרי כוח, אין להם מספיק ידע כיצד לנהל את העולם, כיצד לנהל מערכת כלכלית ויצרנית. הכול "בורח בין האצבעות", הכול נעלם לאן שהוא! זה מצביע על כך, שאנחנו לא מכירים את המערכת שמנהלת אותנו היום. העולם השתנה, בשלושים השנים האחרונות הוא הפך להיות אחר ואנחנו לא מבינים באיזה עולם אנו חיים.

לכן חכמת הקבלה מתגלה בזמנינו, היא הייתה נסתרת במשך אלפי שנים דווקא כדי להתגלות בימינו ולהסביר לנו מהי אותה מערכת של כוחות שמנהלת היום את האנושות ואת העולם. אם נמשיך להתנהג באותה צורה כמו היום אז החברה האנושית תיכנס למבוי סתום ותגיע ל"צניחה חופשית", בכך שתשפיע על כאלה שכבות של הטבע, שלמעשה יובילו אותנו להשמדה. אנחנו רואים כבר היום מה מתרחש עם האקלים.

חכמת הקבלה מגלה לנו את המערכת הכללית של ההנהגה שמתוכה רואים שלא נשללת האפשרות, שתישאר רק כמות קטנה מכל אוכלוסיית כדור הארץ והחלק הזה בכל מקרה יביא את המיני-אנושות לאיחוד.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 17.4.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest