דף הבית / אהבה / זוגיות / אישה דואגת לעולם

אישה דואגת לעולם

שאלה: 70% מהצופים שלנו הן נשים. הן מאוד פעילות, כותבות הרבה תגובות, ומצאתי אמירות מדהימות של גדולי החכמים מהמדרש. בעולם הזה הזכר מסבב אחר הנקבה, אבל לעתיד לבוא הנקבה תסובב את הזכר. יש פה דיסוננס, ורציתי שתסביר האם זה משהו פנימי? מה זה אומר שבעתיד האישה היא שתסובב את הגבר ותנהל אותו?

תשובתי: מדובר כאן על הרצון של האדם. הרצון הנשי שבאדם הוא יהיה מתוקן ולכן הוא זה שישלוט. בגלל שהאישה היא תכונת הקבלה והגבר הוא תכונת ההשפעה, אז בעתיד זו תהיה תכונת הקבלה בעל מנת להשפיע.

שאלה: האם תוכל להסביר בפשטות יותר מה זה אומר שהיום הגבר מסבב את האישה ובעתיד האישה היא שתסובב את הגבר?

תשובתי: אנחנו רואים איך העולם משתנה לאט לאט, נשים נכנסות לכל מיני תפקידים רציניים מאוד. זה לא סוד שהאישה היא המרכז בבית, כמו שכתוב בתורה, אז אני חושב שזה מתחיל להיות מובן יותר ויותר לכל האנשים בעולם שהאישה היא המנהלת. ושכך צריך להיות. כל אלפי השנים בהיסטוריה האנושית, האישה ישבה בבית ולא הייתה לה שום זכות לקבוע משהו. עכשיו הכול הופך להיות כבר אחרת. והגברים יסכימו עם זה, הגבר בתוכו מסכים לזה, הוא מוכן לזה, נשאר בו הרבה מאוד מאותו ילד שיתחנך על ידי אימו. זה קיים בכל אחד מאיתנו, ולכן אני חושב שהכול ייצא החוצה ויתקבל על ידי כולם. אם הנשים ישלטו בעולם אז יהיו פחות מלחמות, פחות קונפליקטים ובכלל פחות בעיות. נשים אמיתיות רואות את עצמן כאימהות, נשים שדואגות למשפחה, לילדים, לעתיד וכן הלאה. זה למעשה לא עבודה של הגבר, זו יותר עבודה של האישה. כל הדאגה שייכת לאישה והמימוש של הרצון הנשי לגבר.

 

מתוך התוכנית "חדשות ברוסית", 3.11.2022

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest