דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אישה אידיאלית בכנס

אישה אידיאלית בכנס

שאלה: מה צריכה להיות האישה בשלושת הכנסים הקרובים, כדי לבצע בצורה אידיאלית את תפקידה?

תשובתי: אישה אידיאלית כוללת בתוכה את כל הנשים של הקבוצה העולמית שלנו. כל הנשים מתחברות יחד, מבטלות את האגו שלהן, את הרצון לרכל, לבקר, את הסלידה ההדדית.

ולא מפני שהן סולחות זו לזו על החסרונות, אלא באמת מרגישות שאנחנו מהווים גוף אחד. השׂכל שלנו וההרגשות מנתקים אותנו ומוציאים אותנו מהגוף הכללי המשותף הזה, בזה שנותנים לכל אחת אשליה כאילו שהיא קיימת בנפרד מהאחרות.

אנחנו באים לכנס כדי לגלות את האמת, לראות במבט לא מעוות, שכל העולם זו מערכת אחת. יש רק חומר שנברא על ידי הבורא "מאין", שבו שולט הכוח "יש מיש". רק אהבה וחיבור שורים בעולם. ומה שנראה לנו אחרת, זה רק מפני שאנחנו בעצמנו לא כאלה. אם אני אשנה את עצמי כדי להתחבר עם האחרים, אז אני ארגיש את העולם העליון ישר כאן ועכשיו. לא צריך יותר שום דבר, רק לשנות את התפיסה שלנו.

האישה האידיאלית של "בני ברוך" מרגישה את המערכת העליונה הזאת, נכללת בתוכה, מסתכלת על העולם בעיניים מתוקנות. באופן כזה אני חולם לראות את הנשים.

שאלה: איך עלינו לעשות את המקסימום? על מה צריך לרכז את תשומת הלב בעבודה הפנימית, כדי להשיג במהירות המרבית את הדמות האידיאלית הזאת?

תשובתי: אנחנו מתחילים מזה, שאת כל הבעיות הפרטיות שקיימות בקבוצה מתחילים לתפוס ולתקן כבעיה כללית משותפת במשפחה. ואנחנו אפילו יותר ממשפחה, אנחנו גוף אחד. עוד לפני מאה שנה בעל הסולם כתב, שהעולם של היום זו משפחה אחת, מערכת אחת. אבל אנחנו לא ראינו את זה עד עכשיו. נקווה שעכשיו הקבוצה שלנו "בני ברוך" סוף סוף תהפוך לאישה אחת מאוחדת ולגבר אחד מאוחד. ואז שני החצאים האלה יוכלו להתחבר בדבקות גדולה שבה מתגלה הבורא. אנחנו כבר קרובים מאוד למצב הזה, אז בואו נזרז את ההתקדמות שלנו אליו.

אני מצפה כתוצאה מהכנס לראות את כולם גדולים. והנשים משחקות כאן תפקיד עוד יותר חשוב מאשר הגברים. אנחנו יודעים, שאישה, מבלי ששׂמים לב, קובעת את כל הסדר של החיים שלנו. לכן אני מאוד מקווה שנשים תעזורנה לנו באופן משמעותי לעלות במשך השבועיים הקרובים. ניפגש לאחר הכנס כבר במדרגה הבאה. אני מאחל לכולם הצלחה!

מתוך תוכנית בנושא הכנה לכנס, 24.01.2014

ידיעות קודמות בנושא:
איחוד נשים אידיאלי
אישה גלובלית אחת וגבר גלובלי אחד
כנס נשים: עלייה מעל להצגה המדומה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest