דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איפה בתוכי נמצא השבב האלקטרוני?

איפה בתוכי נמצא השבב האלקטרוני?

laitman_2008-10-31_detsky-urok_9581_w.jpg

שאלה: ראיתי סרט שבו הראו כיצד החדירו לתוך מוחו של קוף שבב אלקטרוני, וכתוצאה מכך הוא קטף בננות בעזרת יד מלאכותית. ואז הבנתי שהגוף שלי לא קיים, כי גם הוא הרי יכול להיות כזה מלאכותי. אז היכן נמצא אותו הרצון לגלות את הבורא שאני מרגיש בתוכי?

תשובתי: הרצון לרוחניות אינו נמצא בתוך הגוף הגשמי. הרצונות בכלל אינם נמצאים בתוך הגוף. אנחנו מתבלבלים בין הגוף הביולוגי, הבהמי, שפועל בהתאם לאינסטינקטים הטבעיים, האופי, הנטיות, שקובעים את הרצון הטבעי והצרכים הטבעיים שלו, לבין הרצון שמנותק מהגוף הזה ושייך להשגה האלוקית.

הגוף שלנו הוא בהמה, כמו אותו הקוף עם הבננה. אך כאשר מתעורר בנו רצון חדש, מעל לצרכים הבהמיים שלנו, זאת כבר דרגה אחרת לגמרי שאינה נמצאת בגוף. הגוף יכול לחיות או למות, ואילו עם הרצון הרוחני לא קורה שום דבר.

הגוף הבהמי חי ומת, וכל הרצונות הבהמיים שלו, כל התשוקות והמטרות שלו, מתות יחד איתו. אבל קיים רצון נוסף, שנקרא "נקודה שבלב", שאותו אנחנו צריכים לפתח.

אם נחבר אותו עם רצונות זהים אחרים, שקיימים באחרים, אנחנו נרכיב מהם רצון כללי שבו כבר נוכל למצוא את החיים רוחניים.

יש לי טיפה של זרע רוחני, שנקראת "הנקודה שבלב". כיצד אני יכול לגדל אותה ולהוסיף לה יותר ויותר "בשר", בדיוק כשם שעובר גדל מטיפת זרע בבטן אימו?

כיצד אני יכול לחבר "בשר" רוחני לנקודה שלי, לטיפת הזרע הרוחני? – לשֵם כך אני צריך להתחבר עם האחרים, וכך אני אבנה את ה"כלי" של הנשמה שלי ואתחיל לחיות בתוכו, בתוך אותו הרצון החדש שבניתי.

ואם לא אבנה אותו, אני אשאר עם טיפת הזרע ההתחלתית, עם "רשימו" אחד, ושוב אחזור ואעבור גלגולי חיים, אחד אחרי השני, כדי לקבל הזדמנות לפתח את הזרע הזה.

הגוף הבהמי שלי רק מלווה את טיפת הזרע הזאת, את "הנקודה שבלב". לכן, תפסיקו להתמקד בגוף שלכם, תנו לו את מה שדרוש לו לקיומו ההכרחי. ואת כל תשומת הלב תקדישו ל"נקודה שבלב", לחיבור שלה עם הנקודות האחרות, כדי להרכיב מהן כלי משותף לגילוי העולם הרוחני. ואת השבבים האלקטרוניים תשאירו לקופים…

מתוך שיעור מס' 2 בכנס הערבה, 23.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
דו-שיח עם פרעה
עובר הנשמה ושלבי גדילתו
שיעור על המבנה הפיזיולוגי של נשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest