דף הבית / יחסים / אין בעיות פרטיות, יש בעיות כלליות

אין בעיות פרטיות, יש בעיות כלליות

שאלה: כאשר אנו מבקשים בריאות עבור אחרים, האם אנו מאבדים משהו או להיפך, מקבלים כוחות ובריאות כדי לבקש?

תשובתי: אם אני מבקש בריאות עבור האחר ואני נמצא איתו במערכת אחת, איך אני יכול לאבד משהו? כאשר מישהו חולה במערכת שבה כולנו מחוברים ישירות זה עם זה, הוא מסמן לכל שאר המערכת שהיא כולה חולה. המחלה מתבטאת בו כבאלמנט רגיש במיוחד והוא מראה לנו את זה. אבל זו לא הבעיה שלו, אלא בעיה משותפת כללית שלנו. אף אדם לא אחראי על עצמו, אף אחד לא חולה כשלעצמו, אף אחד אינו עושה מעשה רע. כל אלו באים לידי ביטוי אך ורק כתוצאה מהפרת שיתוף הפעולה ההדדי של האנושות האינטגרלית הכוללת.

מה זה אומר להתפלל או לבקש? אנחנו מתחברים זה עם זה ומשתדלים לפנות לכוח העליון, כדי שהוא יאזן את כל התכונות והתופעות השליליות שבאות לידי ביטוי, כביכול דרך אדם מסוים. אבל מאחר וזו לא הבעיה שלו, אלא בעיה משותפת, כללית שלנו, אז יש לנו את הזכות לבקש עבורו. דווקא אז אנחנו מאזנים את הטבע ומקבלים אור נפלא. בואו ננסה ותראו כיצד זה עובד.

לכן אנחנו לא צריכים להישאר אדישים כלפי מה שמתרחש מסביב ולומר: "לא אכפת לנו מה קורה באיטליה. העיקר שאצלנו הכול רגוע!". יחס כזה רק יחמיר את המצב. זו דוגמה לתגובה נוראית. עלינו לחשוב, איך אנחנו יכולים להגיב לְמה שמתרחש. במיוחד עכשיו, כאשר מתגלה באופן אינטגרלי, יחס רע בקשרים ההדדיים שלנו.

שאלה: האם עלינו לבקש, בריאות עבור אנשים או לבקש את תיקון המערכת? ואיך לעשות זאת בצורה נכונה כדי לא להורות לבורא מה לעשות?

תשובתי: עלינו לבקש מהבורא להראות לנו כיצד להתאחד בצורה נכונה. יותר לא צריך שום דבר. אם נוסיף לזה שאנחנו רוצים להיות מאוחדים בצורה נכונה כדי לרכוש קשר הדדי שיגלה לנו את הבורא במטרה לעשות לו נחת רוח, אז הפנייה שלנו אליו תהיה נכונה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 15.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest