דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך להקל על החיים – 7 עצות

איך להקל על החיים – 7 עצות

הערה: יש שבע עצות ניתנות לאדם כדי להקל עליו את דרכו בחיים. "היכולת להמתין, זה הדבר הטוב ביותר שאפשר ללמד אותו".

תגובתי: אם זו אינה עבודה רוחנית אז כן, אבל אם זו עבודה רוחנית אז לא. בדרך הרוחנית עלינו להתקדם ללא הפסקה.

הערה: "הצעד הראשון זו רק ההתחלה" כלומר בכך שעשית את הצעד הראשון אתה כבר בחצי הדרך לניצחון.

תגובתי: הצעד הראשון זה לא חצי דרך לניצחון אבל זו בכל זאת כניסה, אם זו תחילתו של הניצחון, את זה אפשר יהיה לראות בהמשך.

הערה: אם קשה, זה סימן שאתה מתקדם?

תגובתי: אינני חושב שקושי הוא מדד להתקדמות בצורה נכונה, לא. המדד להתקדמות נכונה הוא שאנו יודעים לחבר את כל הבעיות, המידע, הנתונים והניגודים לאחד יחיד שלם ובשורש שלנו, שאליו אנו נעים, כולם משלימים זה את זה, מתחברים באופן מדוייק לחלוטין לתמונה מושלמת אחת ויחידה.

הערה: "תנתץ את השלשלאות שכובלות את המחשבות שלך ואז תנתץ את השלשלאות שכובלות את הגוף שלך". לעיתים אנו עומדים במקום בגלל מחשבות שלא נותנות לנו להתקדם ועלינו לסלק מחשבות שליליות שבולמות אותנו ומעוררות פחד.

תגובתי: אנו בהכרח נעים גם על ידי מחשבות שליליות וגם על ידי מחשבות חיוביות, זה כמו בגלגל, חלק אחד ממנו נע קדימה וחלק אחר נע אחורה.

הערה: ״רוגע זו ערובה להצלחה" כשאנחנו רגועים אנחנו מסוגלים להרבה יותר מאשר אם אנחנו בסערת רגשות.

תגובתי: לא, כל חכמת הקבלה בנויה על ניגודים, על שילוב של ניגודים. עלינו להיות רגועים בתנועה מלאה ואין סופית ולא אחרת. איננו יכולים להיות רגועים ולהתמסר לגורל של זרמי החיים לאן הם יישאו ויביאו אותנו, אלה שיטות של המזרח, הם אינן כוללות בתוכן את קו שמאל ולכן אינני יכול להשוות אותן עם חכמת הקבלה ובאופן כלשהו לתת פרשנות.

הערה: "גינוי, זה חושך עבור האדם", אנחנו אף פעם לא צריכים להשפיל ולהעליב את האישיות של האדם, הדבר היחיד שאנו יכולים לעשות זה לגנותו בשל מעשיו, אבל לא את האדם עצמו.

תגובתי: לא צריך לגנות אף אחד, אף אחד לחלוטין. צריך לתקן את עצמך, בתיקון של עצמך, אתה מתקן את העולם בכזאת צורה שכבר לא יהיה אף אחד שיגנה אותך.

הערה: "אמונה בצדקתך זו הגבלה".

תגובתי: אמונה בצדקתך יכולה להיות אך ורק כשהיא מחוזקת על ידי ״דעת עליונה״, לא על ידך, אלא על ידי המונים. כשאתה הולך יחד עם מסות ומגלה בקשר ביניכם את הבורא, אז אתם מוצאים את צדקת האמת ואילו באדם נפרד לא יכולה להיות צדקת אמת. כדי להתמצא בכלל בחיים חובה שיהיו איתך עוד תשעה חברים כדי שבעשירייה תוכלו ליצור מיני מערכת, מיני חברה, שבה כמו במעבדה, תוכלו לתכנן באופן מדוייק לחלוטין את כל הטבע, את כל האנושות, את כל העולמות ביניכם. תצרו כמו ״כדור קסם״ מעשרת הרצונות והכוונות, שבתוכו כמו במיני דמות, במיני דגם, תוכלו לראות את כל היקומים, את כל העולמות, את כל מה שמאכלס אותם ואת הבורא ואז בעבודתכם על הדגם הזה תבינו בבירור מי אתם, לאן ואיך אתם הולכים.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 24.02.2019

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest